Senaste nytt

[Tips] Hitta Star Alliance award biljetter med ANA tool

Mr Basic

Medlem
Jo, det ska fungera med engelska också. Jag ansökte i våras(på engelska) och jag har svårt att tro att ANA tagit bort möjligheten att registrera sig för icke-japaner. Måste vara en inställning du kan göra på hemsidan.
 

Mr Basic

Medlem
Gå in på ANA:s hemsida och välj engelska som språk.
"Join ANA Mileage Club"
När du sedan väljer ANA Mileage Club-kort(inte Credit card), välj inte ANA Prepaid eller ANA Financial Debit(dessa går endast att ansöka på japanska).
Lycka till!
 

BOTL

Medlem
Gå in på ANA:s hemsida och välj engelska som språk.
"Join ANA Mileage Club"
När du sedan väljer ANA Mileage Club-kort(inte Credit card), välj inte ANA Prepaid eller ANA Financial Debit(dessa går endast att ansöka på japanska).
Lycka till!

VA FAN :D Inte dricka rom och försöka bli medlem alltså utan skrolla ner en centimeter och hitta det andra alternativet. Tack för hjälpen.
 
Hej,

När man letar efter award flighter via ANA tool,

Så går det bara att få return trips, eller räcker det bara kolla tillgänglighet,och sen bara ge flight info till TLL, där man senare bokar den slutliga resan med alla flighter tillgängliga. ??

Eller måste man flyga return med ANA?
 
TLL - Tallin/Estland där man manuellt via telefon bokar Award resor för Amex 241.
Aha, jag trodde du menade flygplatsen, har inte hört att Tallinn förkortas TLL. För jag tror inte det hade varit så lönt att bara ge flightinfon till TLL (flygplatsen alltså). I framtiden så är ett tips att du faktiskt skriver ut staden och inte använder förkortningar (och i detta fallet felaktigt).

Om du undrar om du måste flyga tur och retur med ANA så är svaret nej. Du kan blanda flygbolag.
 
Toppen