Jag tolkade det some en plats och inte tre platser. Står inget om hur många platser personen behöver.
OK, så det bakre paret med säten, så "dubbelsängen" blir då med en stor divider mitt i sängenSuddig bild tyvärr men det blev dubbelsängkänsla på bakre raden. Skulle givetvis skrivit bäddade enkelsängar bredvid varandra
Främre raden hade vi fåtöljerna.
Visa bifogad bild 80323
Hela upplevelsen med FCT och bilen i Frankfurt, kabinen för oss själva och egen transport först av flyget vid ankomst var verkligen ett minne för livet.Allt var verkligen perfekt rakt igenom!
Tyvärr innebär också "minne för livet" att man sitter och halvgråter när man åker economy framöver![]()
Antagligen det närmaste private jet jag lär får uppleva.
Det är ju Sverige. Finns ju andra som har A330/B747/A380 tex som private jet. Då kan man göra merJag hade förmånen att få jobba i Regeringskansliet under alliansregeringen och åkte en del med regeringsplanet (Gulfstream G550) och jag skulle alla gånger välja Lufthansa F före private jet om valet fanns. Det är såklart häftigt och speciellt men ganska trångt, ingen flatbed och framför allt väldigt oprivat känsla i kabinen. Det är kanske skillnad om man reser med familj/vänner eller kollegor. Dessutom är maten ingen höjdare. (Vilket kanske kan förklaras av att kostnaderna för mat och dryck på regeringsplanen granskades ganska noga av media). Men som sagt kul att ha upplevt det.
Jag hade förmånen att få jobba i Regeringskansliet under alliansregeringen och åkte en del med regeringsplanet (Gulfstream G550) och jag skulle alla gånger välja Lufthansa F före private jet om valet fanns.