Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

rodstrom

Medlem
Hörde att det kan vara så att man ser säten på expertflyer / alert / awardfares men sen att Tallin inte ser dom förrän senare samma dag, är detta korrekt även nu 2020 eller var detta något historiskt?

Dvs. är det så att något "systemsynk" sker senare den dagen dom släpps och är det isåfall någon speciell tid?
 

Quaddan

Medlem
Hörde att det kan vara så att man ser säten på expertflyer / alert / awardfares men sen att Tallin inte ser dom förrän senare samma dag, är detta korrekt även nu 2020 eller var detta något historiskt?

Dvs. är det så att något "systemsynk" sker senare den dagen dom släpps och är det isåfall någon speciell tid?
Det finns inga garantier att Tallinn kommer se dom alls.
Jag har under flera dagar ringt och frågat efter flera olika destinationer som är synliga på Uniteds sökverktyg, ingen av dessa har varit tillgängliga enligt Tallinn.
 

rodstrom

Medlem
OK - är det något som skett med deras LH F tillgänglighet på samma tema som i tråden tidigare?
Har någon lyckats boka en LH F senaste tiden?
 

palmen

Moderator
OK - är det något som skett med deras LH F tillgänglighet på samma tema som i tråden tidigare?
Har någon lyckats boka en LH F senaste tiden?
Det var väl någon som igår postade att de bokat First till NY, i tråden för bokade bonusresor. Titta i den tråden vad andra bokat.
 

hendberg

Medlem
Av alla FRA-HND-FRA som man ser på Awardfares och United, så var den enda i F som fanns tillgänglig den som avreser ikväll.
 

squeezen

Medlem
JFK
EWR
BOS
ORD
MIA
IAH
LAX
SFO

Kommer jag att tänka på som LH F destinationer i USA, finns det någon som jag missat?
Finns en tråd som listar alla rutter. Kan inte i huvudet men sök sammanställning star alliance första klass så lär du hitta.

Skulle påstå IAD, Washington också har F, utan att vara säker.
 
Toppen