D
Deleted member 53670
Guest
Kul att allt löste sig, hoppas ni får poängen ocksåTyvärr inte, 2F och 2C
Kul att allt löste sig, hoppas ni får poängen ocksåTyvärr inte, 2F och 2C
Någon gång 2024/2025. Ingen har nog en mer kvalificera gissning då det inte finns någon publik info om detta i dagsläget.När tror vi att sista dagen för att boka F med LH är? När går SK över till SkyTeam och dagarna med ankor och FCT är över?
Den är väl försenad där businesskabinen kanske skulle börja rulla ut till sommaren om jag inte minns fel och att första klass ska vara ännu mer försenad.Vet inte när Allegris kommer rullas ut? Men känns tveksamt att man kommer kunna boka den kabinen med EB-poäng?
Den är väl försenad där businesskabinen kanske skulle börja rulla ut till sommaren om jag inte minns fel och att första klass ska vara ännu mer försenad.
Men jag kommer inte ihåg var jag läste det.
Mängden awards på nya Lufthansa First kommer nog vara ännu mer begränsat än vad det är nu dessutom.Jag hade haft låga förhoppningar om att åka allegris first med eurobonuspoäng. LH har nyss flugit 2 nya A350 till förvaring pga avsaknad av levererad interiör.
Ser man glaset halvfullt kanske det kan innebära att det närmar sig, annars skulle de väl knappast välja att inte flyga med den mest bränslesnåla widebodyn de har (eller att de helt enkelt nu helt sluta köpa den gamla interiören).
![]()
Why Lufthansa Has Flown Two Brand New Airbus A350s Straight To Storage
According to reports, Lufthansa's cabin suppliers are struggling to deliver seats and interiors on time, resulting in the A350s being sent to storage.simpleflying.com
Med bara en rad så kommer det ju inte finnas många platser till att börja med på planen så känns riktigt långt borta att få till det.Mängden awards på nya Lufthansa First kommer nog vara ännu mer begränsat än vad det är nu dessutom.