Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Hur tänker gänget på forumet?
När tror vi att sista dagen för att boka F med LH är? När går SK över till SkyTeam och dagarna med ankor och FCT är över?

Vet inte när Allegris kommer rullas ut? Men känns tveksamt att man kommer kunna boka den kabinen med EB-poäng?
Är det kanske lika bra att boka en sista resa det kommande veckorna?

Vet inte när Allegris kommer rullas ut? Men känns tveksamt att man kommer kunna boka den kabinen med EB-poäng?
Den är väl försenad där businesskabinen kanske skulle börja rulla ut till sommaren om jag inte minns fel och att första klass ska vara ännu mer försenad.
Men jag kommer inte ihåg var jag läste det.

Enl info från kabinpersonalen i torsdags så sa dom att inget kommer hända med Businesskabinen förens början av 2025. Man får väll ta det för vad det är men det var vad dom sa till oss då.

Jag hade haft låga förhoppningar om att åka allegris first med eurobonuspoäng. LH har nyss flugit 2 nya A350 till förvaring pga avsaknad av levererad interiör.
Ser man glaset halvfullt kanske det kan innebära att det närmar sig, annars skulle de väl knappast välja att inte flyga med den mest bränslesnåla widebodyn de har (eller att de helt enkelt nu helt sluta köpa den gamla interiören).

Jag hade haft låga förhoppningar om att åka allegris first med eurobonuspoäng. LH har nyss flugit 2 nya A350 till förvaring pga avsaknad av levererad interiör.
Ser man glaset halvfullt kanske det kan innebära att det närmar sig, annars skulle de väl knappast välja att inte flyga med den mest bränslesnåla widebodyn de har (eller att de helt enkelt nu helt sluta köpa den gamla interiören).

Mängden awards på nya Lufthansa First kommer nog vara ännu mer begränsat än vad det är nu dessutom.

Toppen