eramag
Medlem
... Läs om LH som "the totaly soulless Teutonic airline" där gatepersonalen skriker "Schnel" (som dessutom är felstavat)...
Haha, han måste vara britt
... Läs om LH som "the totaly soulless Teutonic airline" där gatepersonalen skriker "Schnel" (som dessutom är felstavat)...
Bangkok-flygen (ibland två om dagen) lär tydligen vara fulla med charter-resenärer, har inte provat själv.Finnair har olika alkoholregler beroende på vart de flyger. mycket märkligt tycker jag
Varit lite mycket fylleslag på vägen till Bangkok kanske?
Delta är det enda amerikanska bolag vad jag vet som erbjuder gratis alkohol i ekonomiklass. Detta gäller dock bara på flygningar över 6 timmar.Många amerikanska flygbolag erbjuder inte gratis alkoholhaltiga drycker på deras longhaul linjen i ekonomiklass.
...och endast i sambad med måltider (såvida du inte sitter i deras "Economy Comfort"). Men fortfarande bättre än ingetDelta är det enda amerikanska bolag vad jag vet som erbjuder gratis alkohol i ekonomiklass. Detta gäller dock bara på flygningar över 6 timmar.
... hemliga spaken på C-sätten ...
Någon som har lyckats lokalisera/använda den "hemliga spaken" som påstås kunna få SK:s A330/340 C-säten att luta 10 grader extra, dvs till helt horisontellt läge? Eftersom det går 360 grader på ett varv är det flera varv som har gått förlorade för min del, om spaken inte är en skröna förståsTycker att man borde ha hört talas om den tidigare, men ibland missar man värdefullt vetande…