Senaste nytt

Tio dagar i Tokyo med en femåring

Suverän! Har du provat att sälja denna reserapporten till något resemagasin eller söndagsbilaga?
Instämmer, även om några redigeringar kanske skulle behövas för att göra den mer begriplig för deras målgrupp. Eller som en på Twitter reagerade på mitt lästips:
‏@christiangu skrev:
”Vi hade valt 24 ABC, gillar inte rad 23 på 340 pga gardinen”. Vad är det du fått mig att börja läsa… !? =D
 

dino_81

Medlem
Tack för en trevlig, intressant och välskriven reserapport skriven ur ett lite annorlunda (sett till denna sidan) perspektiv!
 

Börnen

Medlem
Suverän!

Har du provat att sälja denna reserapporten till något resemagasin eller söndagsbilaga?

Nej, har inte försökt att sälja den men om det finns intresse så kan jag skriva "Vandring i Alperna med en niomånaders", "16 dagar i Orlando med en tvååring", "Sju dagar på Manhattan med en treåring", "Åtta dagar i Paris med en treåring" - denna erbjuder dramatik i form av ambulans med siren och blåljus och besök på ett nyöppnat sjukhus, "Weekend i Oslo med en fyraåring", "Legoland Billund med en fyraåring" samt i framtid "Sju dagar i Hong Kong med en sexåring"

Lägg bud ;)
 

Maja

Medlem
Nej, har inte försökt att sälja den men om det finns intresse så kan jag skriva "Vandring i Alperna med en niomånaders", "16 dagar i Orlando med en tvååring", "Sju dagar på Manhattan med en treåring", "Åtta dagar i Paris med en treåring" - denna erbjuder dramatik i form av ambulans med siren och blåljus och besök på ett nyöppnat sjukhus, "Weekend i Oslo med en fyraåring", "Legoland Billund med en fyraåring" samt i framtid "Sju dagar i Hong Kong med en sexåring"

Lägg bud ;)
Tar gärna del av din planering inför Hong Kong! Åker dit med vår dotter som är 6 år den 15-22/2.
 

Agö

Medlem
Nej, har inte försökt att sälja den men om det finns intresse så kan jag skriva "Vandring i Alperna med en niomånaders", "16 dagar i Orlando med en tvååring", "Sju dagar på Manhattan med en treåring", "Åtta dagar i Paris med en treåring" - denna erbjuder dramatik i form av ambulans med siren och blåljus och besök på ett nyöppnat sjukhus, "Weekend i Oslo med en fyraåring", "Legoland Billund med en fyraåring" samt i framtid "Sju dagar i Hong Kong med en sexåring"

Lägg bud ;)
Legoland!
 
Toppen