Senaste nytt

Tillgång till Star Alliance-lounge vid flygning med bolag utanför Star Alliance

Ja, tycker nog jag med. Fast å andra sidan så verkar det ju vara ganska hårt specat vad som avses här: Guld - SAS
"Ta med familjen i SAS loungen
EuroBonus Guldmedlemmar kan välja mellan att ta med (1) gäst eller närstående familj (maka/make/sambo och egna barn. (Dock högst 4 st familjemedlemmar)."
Så isåfall var det ju helt rätt då varken mor, far eller bror finns listade..
Udda detta!

EuroBonus Guldmedlemmar kan välja mellan att ta med (1) gäst eller närstående familj (maka/make/sambo och egna barn. (Dock högst 4 st familjemedlemmar)."
Så isåfall var det ju helt rätt då varken mor, far eller bror finns listade..
Udda detta!

Vi hade den diskussionen i en annan tråd och jag vill minnas att vi kom fram till att det är fel i praktiken. Men det förvånar mig inte alls att SAS i OSL läser innantill och hellre gör sig ovän med en kund än att vara lite smidiga. Så länge det faktiskt är närstående familj och inte mer än 4 personer så tycker jag man får vara lite pragmatisk...

Inte på OSL, där är de stenhårda på enbart make/maka+barn, inga nadra. Jag försökte gästa in mor+far+bror en tidig söndag morgon och det var tvärstopp :mad:
Mor+far ska du få gästa in. Se EuroBonus Gold membership level - SAS

image.jpg

Fråga: Vad är det för likhet mellan SAS-hemsida och ett rejält glas whisky?
Svar: Man blir lika snurrig i huvudet av dom...

Sen är ju problemet rätt litet i slutändan iaf. Stå i fem minuter och vänta tills en guldkund kommer, förklara "problemet", sen är det ju löst.

Toppen