Jannes
Medlem
Sen tror jag det är document check, dvs måste gå till check-in som brukar öppna 3h innan avgång (iaf i JFK)Kom ihåg att det är insläpp i loungen tidigast tre timmar föra avresa på startflygplatsen.
Sen tror jag det är document check, dvs måste gå till check-in som brukar öppna 3h innan avgång (iaf i JFK)Kom ihåg att det är insläpp i loungen tidigast tre timmar föra avresa på startflygplatsen.
Visst det känner jag till men aldrig blivit nekad när jag varit mycket tidig vid andra resor från USA i årKom ihåg att det är insläpp i loungen tidigast tre timmar föra avresa på startflygplatsen.
Förmodligen är det såSen tror jag det är document check, dvs måste gå till check-in som brukar öppna 3h innan avgång (iaf i JFK)
En sidofråga här, jag åker hem idag från IAD med SAS SK926, har just checkat in men fick inget boarding pass för IAD-CPH bara CPH-GOT passet finns att tillggå, hade tänkt åka ut tidigt för att hänga i båda loungerna. Hr någon annan råkat ut för detta, finns det kiosker att check in i, har bara handbagage eller kan det vara någon document check som bara personal kan kolla, måste lämna hotel klockan 14 och lite trist att behöva vänta landside till 19 eller så för att få boarding pass.
Tack, provade det och checkade in i appen istället för datorn, verkar som om mitt passnummer hade fallit bort, nu har vi boarding pass på båda sträckornaKanske värt att testa att avbryta incheckning, checka in igen, och se om det fungerar bättre