Senaste nytt

Tillgång till Asiana first class lounge på Seoul Incheon?

"Väcker" denna tråd med en fråga (då det som besvarats ovan inte riktigt är identiskt men min situation): Jag anländer med Asiana FRA-ICN i First och åker 3 timmar senare vidare med Asiana i business (finns ingen First på planet) till Narita. Kommer jag in i Asianas First-lounge då? Hade liknande scenario på LHR för en tid sedan då jag anlände med JAL F och vidare med BA Club Europe och fick "dividera" med personalen om jag skulle bli insläppt i Galleries First eller ej. Åker nu på en Award-biljett.
Har gjort samma rutt ett par ggr och kommit in utan problem.

Har samma erfarenhet. Åkt med OZ F till ICN och vidare med OZ C ett par gånger och har alltid kunnat trava in i F loungen på ICN utan några som helst problem. Funkar även med LH F och vidare med OZ C.

Är det någon som lyckats använda F loungen som arrival lounge? Dvs utan att flyga vidare samma dag.
Lite off topic, jag ser att det finns två F lounger på ICN, vilken är bäst av dom?

Är det någon som lyckats använda F loungen som arrival lounge? Dvs utan att flyga vidare samma dag.
Lite off topic, jag ser att det finns två F lounger på ICN, vilken är bäst av dom?
Kan man komma in på airside utan att flyga vidare?
Vad jag har förstått, man kan inte gå tillbaka till landside (ankomst) från airside på Seoul Incheon i normalt sätt.

Kan man komma in på airside utan att flyga vidare?
Vad jag har förstått, man kan inte gå tillbaka till landside (ankomst) från airside på Seoul Incheon i normalt sätt.
Ok, det är ju logiskt! Har inte varit där själv. Men hur är det med arrival lounge om man flyger vidare med Thai då?

OT: Hur är Asianas first class lounge, känns det att det är "First Class"? Har ett besök där i oktober

OT: Hur är Asianas first class lounge, känns det att det är "First Class"? Har ett besök där i oktober

Nej tyvärr. Finns duschar och det var skönt efter en lång flight, men mat-utbudet var ganska trist. Som i en normal asiatisk business-lounge eller sämre skulle jag säga.
Ganska luftig och elegant lounge i övrigt, men inget extraordinärt.

Inlägg från: Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2018 | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
2. Har vi tillgång till Asianas First class Lounge på ICN när vi flyger vidare med Asiana i Business?
Din fråga passar bättre i den här tråden och hoppas att du hittar svaret. :)

Och en sak till.
Vänligen försök att INTE ställa några frågor i "Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2018" tråden.
Där ska man posta lyckade bokning av bonusresor, inte diskussion eller fråga.

Toppen