Senaste nytt

Tillgänglighet för SAS Business Class Longhaul awards 2013

Homer

Medlem
Om man hittar 2 platser ena vägen, kan man inte boka dessa och utifall att det vid ett senare tillfälle
dyker upp 2 platser andra vägen, ringer man Tallin och ber dem boka även dessa och applicera vouchern på den befintliga bokningen?
 

Dr. Miles

Expert
Jag vet inte om det fungerar för 2 personer men för 1 person med Amex voucher (50% rabatt) vet jag att det går att boka om innan man har påböjat resan.
 

Dr. Miles

Expert

gusten

Medlem
Har också kollat möjliga EB awards i C till EWR nyligen och det fanns knappt något.

Idag talade jag med SAS och försökte få två ynglingar till MIA på poäng 8-31JUL i Economy - det var förstås tokkört i hela *A. Så naiv var jag. Tro knappt det går ens med origin ngnstans i Europa, eller vad tror ni?
 

AABack2ARN

Medlem
Tror att det är i det närmaste omöjligt. Letade runt lite med Expertflyer och kunde hitta någon enstaka flygning för en (1) person i ekonomi och även några enstaka biljetter i business, men bara för en person.

Fanns lite mer möjligheter till New York (främst EWR med LH) men inget med vidare bra anslutningar

Men lycka till!
 

peli11

Medlem
Lyckades få två C till Tokyo i oktober, men jag vet inte hur många timmars svettigt sökande det innebar. EWR var ju inte att tänka på sep/okt. Min förra 2-4-1 resa gick till ORD, men som tidigare inlägg konstaterat är award-tillgängligheten något mindre usel dit.
 
Toppen