Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Någon fler som noterat att sökmotorn verkar prissätta resor med transit enl dyraste zon? Med Star behövde jag aldrig, iaf under de senaste åren, betala extra för att åka via dyrare zon utan bokade t.ex. LHR-SIN-NRT för 165k.

Men då gör ju systemet som det ska.
Om du kunnat åka räkmacka förut så kan du det inte nu.

Verkar ju som att det var fel förut och du har vant dig vid fel ska vara rätt.

Förut fick man ju betala First pris om bara ett legg var i first, saker ändrar sig...

Lite imponerad av SAS denna gång. Låter som att det var lite småbuggigt under dagen, men nu när jag bokade på kvällen fungerade allt. Snabba sökresultat, 2-4-1 strulade inget (vilket det ofta gjort förut). Och betalning fungerade på första försöket. Vilket också strulat ibland med gamla star alliance bokningar.

Lite imponerad av SAS denna gång. Låter som att det var lite småbuggigt under dagen, men nu när jag bokade på kvällen fungerade allt. Snabba sökresultat, 2-4-1 strulade inget (vilket det ofta gjort förut). Och betalning fungerade på första försöket. Vilket också strulat ibland med gamla star alliance bokningar.
Håller med, hade förväntat mig mycket fler buggar och saker som inte funkade. Men lyckades hjälpa en kompis att boka en resa och det gick smärtfritt.

Lite imponerad av SAS denna gång. Låter som att det var lite småbuggigt under dagen, men nu när jag bokade på kvällen fungerade allt. Snabba sökresultat, 2-4-1 strulade inget (vilket det ofta gjort förut). Och betalning fungerade på första försöket. Vilket också strulat ibland med gamla
Jo, har funkat oväntat bra.

Har hört att man lagt ner mycket tid inför (och under natten/dagen) för att få det att lira från start samt förbättra tjänsten. Positivt överraskad! Så får vi se hur det blir framgent

Har en bokning med AF, kostar 1800 att välja säte är det standard? Var gratis att välja på Virgin iaf. Business på båda flygen.

Toppen