Frank Mcavennie
Medlem
Går det att ändra en staralliance tur och retur och boka hemresan med skyteam? Har en Sydafrika bokad men hittar ju en hemresa som är bättre ?
Det ska inte gå att kombinera allianser i samma bokning.Går det att ändra en staralliance tur och retur och boka hemresan med skyteam? Har en Sydafrika bokad men hittar ju en hemresa som är bättre ?
Går det att ändra en staralliance tur och retur och boka hemresan med skyteam? Har en Sydafrika bokad men hittar ju en hemresa som är bättre ?
Bortsett från att det inte går att kombinera allianser i samma bokning, så upphörde möjligheten att ändra på *A-awards när SAS bytte allians inatt.Det ska inte gå att kombinera allianser i samma bokning.
Vilka datum fann du detta på?Fantastisk tillgänglighet till Tokyo i business. Bokade precis en julresa för två med en 2-4-1 voucher. Bästa som hänt på länge detta!
Ahh, ja logiskt. Boka av går men inte ändra… jaja, jag får ta en hemresa via addis.Bortsett från att det inte går att kombinera allianser i samma bokning, så upphörde möjligheten att ändra på *A-awards när SAS bytte allians inatt.
FLying Blue platser är FLying Blue platser och inget för Eurobonus.Någon som vet hur pass tillgängliga AF/KLM Flying Blue biljetter kommer att vara för EuroBonus?
Jag hade hoppats på att t.ex. allt man ser på Flying Blue (Awardfares), skulle vara tillgängligt för EuroBonus från och med 1 Sept. Men så verkar fallet inte vara.
Tänkte mer på om supporten kan boka Flying Blue platser för oss imorgon.
Här ska det skilja sig i Skyteam, där allt släpps för alla. Mer fairplay. Undantaget La Premier som bara släpps till FBP.FLying Blue platser är FLying Blue platser och inget för Eurobonus.
Du kan ju redan idag söka på sas hemsida och se om det är samma tillgänglighet eller ej. Om svaret är nej så kommer du inte kunna boka.
Precis på samma sätt som att SAS inte kunde boka lufthansa platser som bara fanns för M&M och inte övriga.
Nej, det stämmer inte. La Premiere släpps inte till andra tex.Här ska det skilja sig i Skyteam, där allt släpps för alla. Mer fairplay.
Jag skulle säga nej, de kommer inte släppas till EB. Hittat flera business-award genom FB (med Air France och KLM) som inte finns tillgängliga genom EB.Och vi vet väl inte i dagsläget med säkerhet hur det ser ut med de bolag som har dynamisk prissättning om de dyraste alternativen går att boka med eurobonus.