Jobbar du också för Finnairs trollarme?

Skönt att slippa vara ensam
Jag skickade alla 17 till SAS/Amex samt på PM till en i tråden här samt min bekanta Erik M här på forumet. Tycker det räcker.
Det jag primärt letar efter är en passande retur från LAS, SLC, PHX, LAX, SFO eller DEN, med Skyteam. (Jag trodde att det var hyfsat tydligt med tidigare inlägg.) Jag har aldrig tidigare haft problem med att få till en t o r från det här området i datum jag vill med *A, över flera bonusresor hit varje år sen 2015.
Har även sökt mycket på exvis IAH, AUS, DFW, SEA, CUN, MIA, MCO, MSY, ATL, CPT, MLE mfl och inte hittat nåt bra med både ut och retur. Inte heller det har varit problem förut (MLE svårare såklart, men fick till en med TK över förra julen). När jag söker till end-of-schedule nu hittar jag ingenting som faktiskt kan funka för mig. Med det sagt finns det såklart enstaka datum o flighter som dyker upp - syftar på helheten och den generella svårigheten jämfört med innan.
Som jag varit rätt tydlig med förut är jag inte här för att bråka med någon, och det är väl toppen om det finns andra här som är nöjda med Skyteam-bytet och förbudet mot leg-för-leg-bokningar. Kan inte annat än att gratulera. Min, min frus, och fler av mina kollegors bild är att det är mycket, mycket, mycket svårare än förut (även med Awardfares diamond o Chatflights Plus) och jag tycker att min kritik är relevant i det här forumet. Inte minst eftersom SAS läser det.