Mattias Holmén
Medlem
Horribelt. Och inte lär det bli bättre tillgänglighet när Virgin går till dynamisk prissättning inom kort (visst var det slutet av oktober eller nåt sånt).
Jag o frun kollar tillgänglighet var o varannan dag och det är ju ett skämt. Det är så illa att jag bokstavligt talat avrådde en person som ville ha ett elitekort med min amexlänk från att skaffa det
Hoppas och ber för att det här blir bättre. Jag trodde att det skulle bli illa med Skyteam, men inte så här illa. Enda positiva är att KLMs app var rätt smidig att seata sig med, IMHO![]()
Ja för tillfället är det sämre. Men man kan ju också välja att inte göra en höna av en fjäder. Om vi vänder på det så är det kanske alldeles för enkelt att få poäng, om när utan svårighet kan få ihop 10 vouchers och flera miljoner poäng.
Min poäng är att ingenting blir bättre av att upprepa hur dåligt något är, däremot så brukar det bli bättre om man jobbar med det man har under dåliga tider, och gör det bästa av situationen. Till slut vänder det.
Vi som är insatta i alla detaljer kommer alltid landa på rygg, hur högt fallet än är