Han kan ju ha haft något slags married segment som gjorde att inget gick att lägga till/från?Haha, okej. Vem ska man lita på enligt dig om man nu fått ett visst besked från 6 olika agenter?
Han kan ju ha haft något slags married segment som gjorde att inget gick att lägga till/från?Haha, okej. Vem ska man lita på enligt dig om man nu fått ett visst besked från 6 olika agenter?
Om jag förstår alla kommentarer här rätt så har både KLM och Air France strypt all tillgång på biljetter? Jag satt och sökte igår FM och hittade en hel del, idag är det helt slut på de datumen och jag hittar i princip ingenting på Awardfares heller?
Finns en risk AF/KLM fått kalla fötter när de sett det stora inflödet av bokningar. Best case är att det är tillfälligtAron skrøt av at SkyTeam partner awards slippes likt til hele alliansen, noe som må bety at SAS selv struper tilgangen?
Det var samma sak med Singapore. SAS öppnade upp och sedan stängdes det efter en vecka. För att vara ärlig var det nästan lite för bra med antalet bonusplatser.Jag tror att det är lite tidigt att drabbas av panik. Jag lägger detta till högen av barnsjukdomar som var fullt rimligt att förvänta sig de första månaderna. Tror defintivt inte att antalet awardbokningar som gjorts de första veckorna kom som någon överaskning för varken SAS eller partners, de har alla mycket tydlig data på detta.
Men det stora utbudet tyder på att övriga Skyteamkunder inte varit så heta på gröten, de kunde trots allt boka innan 1 september. Borde det inte vara SAS som fått kalla fötter med att behöva ersätta övriga bolag för alla awards?Finns en risk AF/KLM fått kalla fötter när de sett det stora inflödet av bokningar. Best case är att det är tillfälligt
I business ser det ganska tomt ut för tillfället jaOm jag förstår alla kommentarer här rätt så har både KLM och Air France strypt all tillgång på biljetter? Jag satt och sökte igår FM och hittade en hel del, idag är det helt slut på de datumen och jag hittar i princip ingenting på Awardfares heller?