Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Hittar inget överhuvudtaget till AKL kring den 8 jan med SA men jag kanske använder fel sökmotor?
Den resan är och har alltid varit en av dom tuffaste att hitta platser på. Air Newzealand släpper inte många platser och att det inte går att boka SQ har gjort det ännu tuffare. Brukar bli en hel del pusslande för att komma till Aukland. Men börja med dom långa benen över till Asien och sen försök hitta vidare till AKL eller någon destination i Australien. Kanske kan bli lättare efter 1 sept men det vet ju ingen idag?. Men det är inte lätt att få ihop den idag och brukar sluta med att man får ta en revenue sista biten.
Lycka till

Okej, tack för ditt svar. Lättare att hitta bonusplatser via Asien än Nordamerika?
Ja det skulle jag tro? som jag sa så släpper ju inte Air Newzealand i stort sett några platser alls och det är ju bara dom och United som flyger där emellan. Via Asien är det ju flera som flyger till AKL

• Gilla
Reactions: Gus
Står nu på SAS hemsida:

Från och med den 1 september 2024 kan du boka bonusresor med våra SkyTeam-partnerflygbolag. Fram till dess kan du boka Star Alliance-bonusresor

Du kan boka bonusresor med de följande partnerflygbolagen: Aerolíneas Argentinas, Aeromexico, Air Europa, Air France, China Airlines, Delta Air Lines, Garuda Indonesia, Kenya Airways, KLM, Korean Air, Saudia, TAROM, Vietnam Airlines, Virgin Atlantic.
Jag tolkar det som att man från och med söndag kan boka nämnda bolag, de som saknas är China Eastern, Czech (men lämnar 26:e okt), ITA, MEA och Xiamen

Står nu på SAS hemsida:

Jag tolkar det som att man från och med söndag kan boka nämnda bolag, de som saknas är China Eastern, Czech (men lämnar 26:e okt), ITA, MEA och Xiamen
Enligt intervjun med Aron så kommer de andra under hösten. Vi ska nog dock inte hoppas på att allt funkar från 1 sep 00.01 men att iaf AFKLM går att boka under nästa vecka.

Toppen