Senaste nytt

Tillfällig Menzies Lounge på GOT

GOT-XXX

Medlem
Är det någon som besökt den tillfälliga Menzies Loungen på Landvetter ovanför gate 24? Hur är utbudet jämfört med den ordinarie loungen? Har en tidig flight med LH-gruppen om ett par veckor, så skulle gärna vilja veta om deras frukostutbud slår SAS loungen.

 
Är det någon som besökt den tillfälliga Menzies Loungen på Landvetter ovanför gate 24? Hur är utbudet jämfört med den ordinarie loungen? Har en tidig flight med LH-gruppen om ett par veckor, så skulle gärna vilja veta om deras frukostutbud slår SAS loungen.

Det är väl bara att testa båda två när du reser?
 

Viking007

Medlem
Har provat den ursprungliga loungen. Det var medelmåttigt. Inget speciellt.
Är det någon som besökt den tillfälliga Menzies Loungen på Landvetter ovanför gate 24? Hur är utbudet jämfört med den ordinarie loungen? Har en tidig flight med LH-gruppen om ett par veckor, så skulle gärna vilja veta om deras frukostutbud slår SAS loungen.

Har provat den ursprungliga loungen. Det var medelmåttigt. Inget speciellt.
 

GOTBound

Medlem
Är det någon som besökt den tillfälliga Menzies Loungen på Landvetter ovanför gate 24? Hur är utbudet jämfört med den ordinarie loungen? Har en tidig flight med LH-gruppen om ett par veckor, så skulle gärna vilja veta om deras frukostutbud slår SAS loungen.

*ping* @Sir Lemon
 

fred80

Medlem
Kan inte säga något om frukostutbudet, men allt är ju väldigt provisoriskt. Men de hade varm mat när jag var där, någon kyckling. ( åt inte). Men jag ångrade att jag inte stanade kvar i SAS Loungen ( trots att SAS inte har någon starkare drycker) . Behöver man ström så måste man få plats vid någon av tre stolparna med utag som finns placerade i den stora rummet. Bilderna är från 22 mars.

IMG_8013.jpg
IMG_8009.jpg
IMG_8008.jpg


IMG_8007.jpg
IMG_8006.jpg
 

sembl

Medlem
Jag var där imorse och den hade det viktigaste 0615 på morgonen. Kaffe. Såg ut att vara helt ok utbud på maten med olika pålägg etc.

Enda är väl att det är väldigt sterilt och kan bli högljutt snabbt om det är mycket folk.
 
Jag var där imorse och den hade det viktigaste 0615 på morgonen. Kaffe. Såg ut att vara helt ok utbud på maten med olika pålägg etc.

Enda är väl att det är väldigt sterilt och kan bli högljutt snabbt om det är mycket folk.
Sas brukar alltid ha bäst frukost av dom 2 i min mening även om jag inte besökt den provisoriska. Gröt och bättre bröd i sas även om brödrosten verkar vara trasig eller försvunnit under tiden med temporära loungen :)
Testa gärna båda och återkom med recension :)
 

Helli

Medlem
Jag var där för 10 dagar sedan och då fanns kaffe, te och juice att dricka. Såg något vin också men inget mer i dryck. Att äta var fralla samt pålägg ost och skinka. Det var allt!!! Så frukostutbudet var sämre än vanligt och jag satt inte många minuter där pga få sittplatser och hög ljudvolym på sittande.
 

bachelor

Medlem
Provisoriska hade för 14 dagar sen allt i alkoholväg som den ordinarie Menzies har. Gin, rött vin, vitt vin, öl och snaps . Matutbudet såg också ut som det brukar. Betydligt tråkigare lokal dock, men det får man ju bara tugga i sig.
 

Flood

Medlem
IMG_20240328_061838_7.jpg


Skärtorsdagens frukostutbud ser du här. Är väl något mer att välja på än Sas, men inga stora skillnader. Påskharen i en chokladskål till vänster i bild.

På minussidan lokalen som är lite steril och ingen kaffemaskin (färdigt kaffe i behållare fanns).
 
Toppen