Jag tycker absolut att det är värt det.Ni som har hunnit varit i USA nu sen öppningen, är ni nöjda med resan? Kändes det "värt det" även trots maskkrav osv? Alltså rena nöjesresor. Hur är stämningen överlag?
tackSection 2, fråga 1. Bekräfta att vaccinerad. Sen står det "(sign the form to complete the Attestation)" --> hoppa över resten av formuläret och gå direkt till att signera. Klart.
(Edit: även bekräfta Section 1, fråga 1)
Ni som har hunnit varit i USA nu sen öppningen, är ni nöjda med resan? Kändes det "värt det" även trots maskkrav osv? Alltså rena nöjesresor. Hur är stämningen överlag?
Absolut, ha på en mask några minuter per dag är inget jag stör mig på. De har ungefär samma krav som finns i flertalet länder i Europa.Ni som har hunnit varit i USA nu sen öppningen, är ni nöjda med resan? Kändes det "värt det" även trots maskkrav osv? Alltså rena nöjesresor. Hur är stämningen överlag?
Jag är i LA nu och tycker det känns bra. Det är lugnare än förr och visst ser man att butiker stängt osv, men tycker ändå mig ana en positiv känsla och att man är på väg tillbaka. Jag har åkt till USA regelbundet i 20 år och skulle inte säga att någon faktor av det jag upplever nu kommer få mig att sluta med det.Ni som har hunnit varit i USA nu sen öppningen, är ni nöjda med resan? Kändes det "värt det" även trots maskkrav osv? Alltså rena nöjesresor. Hur är stämningen överlag?
Södra Florida och förutom en och annan hotellanställd med munskydd så är det som Covid aldrig existerat.Ni som har hunnit varit i USA nu sen öppningen, är ni nöjda med resan? Kändes det "värt det" även trots maskkrav osv? Alltså rena nöjesresor. Hur är stämningen överlag?
Absolut värt det … och ganska enkelt bara man har lite koll på sina dokument med ESTA, Vaccinbevis, Covidtest och Passenger Attestation.Ni som har hunnit varit i USA nu sen öppningen, är ni nöjda med resan? Kändes det "värt det" även trots maskkrav osv? Alltså rena nöjesresor. Hur är stämningen överlag?