NTA
Medlem
Har varken något belopp på 450kr eller 375kr på bokningen jag gjorde i veckan hos Tallin med SQ. Kanske fel utav dem då.Det måste man. Däremot slipper man telefonarvodet på 375kr.
Har varken något belopp på 450kr eller 375kr på bokningen jag gjorde i veckan hos Tallin med SQ. Kanske fel utav dem då.Det måste man. Däremot slipper man telefonarvodet på 375kr.
Då hade du tur.Har varken något belopp på 450kr eller 375kr på bokningen jag gjorde i veckan hos Tallin med SQ. Kanske fel utav dem då.
De tar redan 450 kronor i bokningsavgift per person.
450kr betalas i samband med bokning och står specat på PDF-bekräftelsen. Bokar man av resan senare än 24 timmar så får man endast tillbaka skatterna.Man betalar 450 kr när man vill avboka resan annars är det 150 kr per pers som gäller oavsett om det är SQ eller något annat flygbolag
Så vad låg dina skatter och avgifter på då?Har varken något belopp på 450kr eller 375kr på bokningen jag gjorde i veckan hos Tallin med SQ. Kanske fel utav dem då.
450kr betalas i samband med bokning och står specat på PDF-bekräftelsen. Bokar man av resan senare än 24 timmar så får man endast tillbaka skatterna.
Återigen, den är inbakad i skatter och avgifter. Du menar att den inte finns med under specifikation av skatter och avgifter?Ok, man lär sig varje dag. Då måste de ha glömt om det när jag bokade senast förra veckan.
My bad. Den finns inte på den ena bokningen med den finns på den andra.Återigen, den är inbakad i skatter och avgifter. Du menar att den inte finns med under specifikation av skatter och avgifter?