Senaste nytt

Tid för registering av poäng

Har också väntat 8 dagar på ARN-OSL tur och retur... Det är sådana smådetaljer som gör att man tröttnar. BA kommer alltid in dagen efter eller max 2 dagar. SAS IT-avdelning lär inte bestå av några genier, alltid något som är galet...
 
Har också väntat 8 dagar på ARN-OSL tur och retur... Det är sådana smådetaljer som gör att man tröttnar. BA kommer alltid in dagen efter eller max 2 dagar. SAS IT-avdelning lär inte bestå av några genier, alltid något som är galet...

Naturligtvis frustrerande och jag håller med, det borde gå att få detta att fungera smidigare samt att det finns utrymme för förbättring hos SAS IT, men att bara skylla på dem är inte helt juste, de kan inte göra något med data som de inte fått inrapporterat, vilket ofta verkar vara ett problem, speciellt med andra aktörer. Däremot bör det vara tämligen smidigt att få det fungerande på SAS-operated flygningar inom Sverige i alla fall.
 
Flög t/r London med sas förra veckan, poängen dit kom in direkt, väntar fortfarande på poängen från hemresan, verkar vara problem för alla just nu.
 
Däremot bör det vara tämligen smidigt att få det fungerande på SAS-operated flygningar inom Sverige i alla fall.
Min affärsbekant som hade ANA (All Nippon Airways) appen fick ett meddelande efter ankomst.
I meddelandet stod att hans ANA inrikes flight var krediterad till hans ANA Mileage Club konto.
Det blir snyggt om allting fungerar som det ska. :)
 
Min affärsbekant som hade ANA (All Nippon Airways) appen fick ett meddelande efter ankomst.
I meddelandet stod att hans ANA inrikes flight var krediterad till hans ANA Mileage Club konto.
Det blir snyggt om allting fungerar som det ska. :)
När jag flög Emirates ARN-DXB-KUL-MEL-AKL T/R krediterades varje flight ca 10 timmar efter avgångstid. Det är så man vill att det skall fungera så varför kan inte SAS göra det?
 
Toppen