palmen
Moderator
Jag satt på mobilen och skulle strax av tåget och vi hade fått in ett antal anmälningar på denna tråd då den helt saknade någon information förutom en länk. Men nu ska jag ta mig tid att uppdatera rubriken så den blir vettig i alla fall så det blir någorlunda sökbart framöver.Är det inte enklare att bara själv klippa in informationen, som @Agö, istället för att enkom påpeka att förevarande borde ha gjort det. Om läsaren är för lat för att klicka (denna länk är ju inte död), kan man då förvänta sig att trådstartaren ska ha tid/ork att lägga ner tid (?)
Visst kan man, som moderator, kravsätta vad som är OK/inte OK.....men risken är ju att ingen skriver. Om det finns en risk att man missar information om länken inte kompletteras med information så är väl risken än större om inte ens något publiceras.
Ibland skulle inte lite ödmjukhet skadaSpeciellt då man vid snabb överblick kan se att betydligt färre nyheter publiceras på sidan numer (visst kan man skylla på x, y, z..).
Ni får göra hur ni vill, men uppenbarligen tycker sig ju inte skribenterna ha den tid/ork/intresse som ni önskar. Då kanske man måste gå en annan väg.....
Ps. Tack för tipset om rean - uppskattas!![]()
Att bara posta en bild/skärmdump eller en länk utan någon text är inget som gynnar forumet (om nu inte bilden ska visa ens utsikt, men även då är det bra att skriva vad det är för utsikt).