Tack för du delar med dej av det som har varit din arbetsvecka. Jag är verkligen inte avundsjuk, jag har gjort mitt med dessa tuffa resor och planeringar och det är numera inget jag saknar, bortvaro från familjen och alla dessa jetlegg, strul med förseningar mm. Nu håller jag på att avverkar mina sista poäng på de olika allianserna jag samlat poäng på. Det är betydligt trevligare och jag kan göra detta tillsammans med hustrun som kompensation för alla resdagar jag varit borta när jag behövts hemma. Givetvis sker resorna i Business och First. Jag är helt med på din faktureringsmetod du använder till dina uppdragsgivare, fakturera kostnaden för flexibla ekonomibiljetter men res i business på det egna företagets bekostnad. Det brukar jämna ut sig med restidskostnad och och annat. Jag körde samma i mitt företag.
Jo, lite avundsjuk blir jag när jag för första gången ser en skaldjurstallrik serveras på detta vis på ett flygplan. Jag lyckade knipa två platser i First med Singapore Airlines från CPH så jag ser fram mot detta i höst.