Senaste nytt

The Leading Hotels of the World - Erfarenheter?

Bodde på D´Anglettere i CPH i helgen. Riktigt trevligt hotell och bra upplägg med upgrade och frukost inkluderad. Dessutom till lägre pris än via hotellets egen sajt. Kan rekommendera LHW baserat på detta och att jag tjänade in medlemsavgiften på en enda natt.
 

FirstKlas

Ny medlem
Jag gillar LHW, om det ar vart avgiften beror pa hur mycket man reser och hur mycket man vill spendera pa hotell. Jag har testat 13 LHW hotell I 9 lander och har oftast varit valdigt nojd. Unlimited medlemskapet har dock forsamrats da det inte langre garanterar upgraderingar vid bokningstillfallet. Programmet erbjuder dock gratis airport transfers med bra bilar i ungefar 30 lander och 1 gratis natt for var fjarde vistelsee. Fast hotellen ar mycket bra sa ar LHW inte alltid sa bra att ha att gora med men det kan sakert variera beroende pa i vilken del av varlden man bor i.
 

RonnieK

Medlem
Jag gjorde min första (spekulativa) bokning med LHW för ett par dagar sedan och passade samtidigt på att registrera mig som statuslös. Idag fick jag detta i inkorgen.

free_leaders_club.png


Först trodde jag det bara var reklam men när jag såg att det verkligen var ett riktigt erbjudande så var jag inte sen att slå till. Ett års gratis medlemskap som annars kostar $150!
Vet inte om det är riktat eller om det är något alla nya bokare får men för den som är intresserad kan det vara värt att göra en avbokningsbar bokning nu och vänta ett par dagar så kanske det trillar in ett erbjudande.

Vid en snabb jämförelse verkar det motsvara guld hos Hilton med gratis frukost, internet och med möjlighet till uppgradering. Nu är det dags att börja kika runt på vad de har för hotell. Tycker några resorts ser riktigt fina ut.
 

Henrik_B

Medlem
Jag gjorde min första (spekulativa) bokning med LHW för ett par dagar sedan och passade samtidigt på att registrera mig som statuslös. Idag fick jag detta i inkorgen.

Visa bifogad bild 56293

Först trodde jag det bara var reklam men när jag såg att det verkligen var ett riktigt erbjudande så var jag inte sen att slå till. Ett års gratis medlemskap som annars kostar $150!
Vet inte om det är riktat eller om det är något alla nya bokare får men för den som är intresserad kan det vara värt att göra en avbokningsbar bokning nu och vänta ett par dagar så kanske det trillar in ett erbjudande.

Vid en snabb jämförelse verkar det motsvara guld hos Hilton med gratis frukost, internet och med möjlighet till uppgradering. Nu är det dags att börja kika runt på vad de har för hotell. Tycker några resorts ser riktigt fina ut.

Vilken rate bokade du? I "Leaders Club Membership Package Rate" ingår nämligen detta medlemskap.

Leaders Club Membership Package Rate includes accommodations and a year membership to the Leaders Club. Complimentary breakfast for two. Upgrade based on availability.
 

RonnieK

Medlem
Vilken rate bokade du? I "Leaders Club Membership Package Rate" ingår nämligen detta medlemskap.

Leaders Club Membership Package Rate includes accommodations and a year membership to the Leaders Club. Complimentary breakfast for two. Upgrade based on availability.
Det fanns ingen sådan rate att välja på. Dessutom är det avbokningsbart (har redan bokat av en gång).
 
Toppen