Senaste nytt

The Big Win - ny kampanj

Homer

Medlem
Försöker hitta i villkoren hur de tolkar AMB Free Night Cert's, för jag har 2 helger inbokade på IC med AMB "BOGOF".
Är det någon som har koll? Räknas det som en stay på IC för "explore brands" ? Räknas det som en Saturday night stay?
Räknas det som " Stay more and earn
"?

Alltihop är min gissning, men bara den natt du betalar för inte den som är gratis.
 

David

Medlem
Stay at any IHG® hotel and receive 1,000 Points
Stay a total of 6 nights and receive 7,000 Points
Stay at 2 different IHG brands and receive 12,000 Points
Book 2 separate stays through an IHG® hotel website or mobile device to get our best price guarantee and receive 2,400 Points
Complete a simple survey and receive 100 Points
Stay at 2 of the following locations below and receive 12,000 Points (Madrid, Amsterdam, Munchen, Paris, London)
Stay 2 Saturday nights and receive 4,800 Points
Complete all of your offers and receive 39,000 Points

Någon som vet ifall jag kan boka via internet och bo två långhelger i Madrid och Amsterdam på två olika brands och därigenom klara av samtliga fet-markerade på dessa två helger? Hade ändå planerat att besöka några Europeiska huvudstäder under hösten så detta passar ju väldigt bra isf.

För de respektive kriterierna behöver väl inte uppfyllas vid olika tillfällen?
 
Last edited:

Homer

Medlem
Någon som vet ifall jag kan boka via internet och bo två långhelger i Madrid och Amsterdam på två olika brands och därigenom klara av samtliga fet-markerade på dessa två helger? Hade ändå planerat att besöka några Europeiska huvudstäder under hösten så detta passar ju väldigt bra isf.

Ja, naturligtvis, fö. fungerar 2-4-1 bra på många hotell i Madrid
 

Homer

Medlem
Förra gången de körde den här kampanjen, under namnet Crack the Case, hade de även den här
"sweet dilemma" samtidigt, jag fick ihop 143.000 poäng och
5 gratis nätter på Intercontinental Times Square :cool:
Kanske lite väl optimistiskt att hoppas att det kommer något liknande,
fast man vet ju aldrig.

Priority-Club-Sweet-Dilemma.jpg
 

johhenrik

Medlem
Jösses, det är ju en helt fantastisk promo. 5 nätter på IC på Manhattan e ju 250k bara det. 400k är ju typ 2-3års intjäning för mig.
 

Homer

Medlem
Jösses, det är ju en helt fantastisk promo. 5 nätter på IC på Manhattan e ju 250k bara det. 400k är ju typ 2-3års intjäning för mig.

De har förresten en liknande kampanj just nu men gratisnatten måste vara på ett hotell i Kina
receive a free night at any of IHG Greater China hotels by booking and staying sequentially at 2 IHG brands worldwide dessutom måste man ha kinesisk adress (men det är ju lätt fixat)
Unlock the Dream Earn 4 free nights | IHG
 

David

Medlem
Försöker kombinera denna plus behovet att bo 2 nätter i Europa för IHG big win då hade en milerun/mattress run varit en bra combo.

Tänkte faktiskt åka till Madrid via London (kvällsflight GOT-LHR fredag, övernattning och LHR-MAD lördag morgon), sedan hem på söndagen. Detta skulle ge 27,400 extrapoäng (två av angivna städer, två bokningar via internet, bo på två olika brands och stay at any hotel). Sedan är det bara en simple survey och 4 valfria nätter varav en skall vara lördag för att kamma hem resten. :)
 

jumbooze

Medlem
Tittade igen på min och då står det 5 lördagsnätter & 5 olika brands :( Det blir tufft kombinerat med några nätter inom EU
 
Toppen