lillemannen skrev:Annars är väl ett par jävlar av Lao Khao det bästa innan testet.Klicka för att utvidga...
Döda virus är målet... inte ta livet av sig!
Den skiten rör vi inte, blind å lyt på köpet.
lillemannen skrev:Annars är väl ett par jävlar av Lao Khao det bästa innan testet.Klicka för att utvidga...
samet skrev:Döda virus är målet... inte ta livet av sig!Den skiten rör vi inte, blind å lyt på köpet.Klicka för att utvidga...
Väldigt få? Menar du specifikt i Thailand?samet skrev:Är ju trots allt väldigt få som blir smittade om man försöker sköta sig.Klicka för att utvidga...
Delayed skrev:Väldigt få? Menar du specifikt i Thailand?I Sverige har över 20 procent av befolkningen haftbekräftadsjukdom och det är knappast väldigt få.Visa bifogad bild 126049Bekräftade fall i Sverige — FolkhälsomyndighetenKlicka för att utvidga...
Delayed skrev:Väldigt få? Menar du specifikt i Thailand?I Sverige har över 20 procent av befolkningen haftbekräftadsjukdom och det är knappast väldigt få.Visa bifogad bild 126049Bekräftade fall i Sverige — FolkhälsomyndighetenKlicka för att utvidga...
Då är jag med! Och absolut måste det anses vara få!samet skrev:Ja, jag tänker specifikt på turister som reser till Thailand. 1,6% av alla som rest in i Thailand genom Test & Go och Sandbox programmen har testat positivt.Klicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Jag har inte pratat med hotellet men har en bokning.Kan kolla med dem.Ang ändra info så är change utgråad, så det går inte.Nu är det 5 dagar innan avfärd och det behöver vara 7 kvar för registrering.Klicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Har gjort ytterligare en Thai pass registrering nu men har låga förhoppningar att de skall svara iom det första.Klicka för att utvidga...
Har du fått en SHA bekräftelse med ett nummer från hotellet och inte bara en bokningsbekräftelse? Det är denna SHA bekräftelsen som Thaipass kollar med hotellet. Så var det i mitt fall.DanielKif skrev:Jag har inte pratat med hotellet men har en bokning.Kan kolla med dem..Klicka för att utvidga...