Senaste nytt

Thailands krav/regler för inresa under pandemin

Man kan tycka att det borde räcka med EU-beviset men Thailands ambassad var extremt tydliga. Dom kommer inte att utfärda COE utan dokumentation av dos ett.

Man kan tycka att det borde räcka med EU-beviset men Thailands ambassad var extremt tydliga. Dom kommer inte att utfärda COE utan dokumentation av dos ett.

Nämnde dom något om att det funkar med lappen man fick i samband med första sprutan, den är ju visserligen på svenska.

Så internationella var dom inte när jag fick första dosen i Jönköping:( Får gräva vidare.
Nu löser ju inte detta ditt problem men ett tips är att kontaka royal vacation. Dem fixade allt mitt för en liten slant. Coe, shaba, test, taxi osv.. 4 dagar senare hade jag allt jag behövde. Kommer anlita dem igen snart. Värt varenda krona.

I en Facebook-grupp där man diskutera Thailand-saker har man bekräftat att det godkännas om intygen från båda doser skickas in (alltså skicka in två intyg), och att (enligt honom) det är möjligt i Danmark att ladda ner båda intyg. Mejlade E-hälsomyndigheten för att få veta om det finns en lösning.

@Tostarp - hur har du löst med försäkringen som man måste ha?

Jag flyger ut till Phuket 5 dec, så börjar bli dags att ge sig in i träsket att förbereda sig för detta.

Toppen