palmen
Moderator
Vilken flygplats pratar du om nu? Något relaterat till resan som Swede_travel ska göra?Lite OT men man behöver inte flyga first för att få "fast track" i passkontrollen om man är EBG/EBD.
Vilken flygplats pratar du om nu? Något relaterat till resan som Swede_travel ska göra?Lite OT men man behöver inte flyga first för att få "fast track" i passkontrollen om man är EBG/EBD.
Hur gör man då? Tacksam för tips då jag och familjen som flög Thai Business och har guld stod lääänge i den kontrollen sist.Lite OT men man behöver inte flyga first för att få "fast track" i passkontrollen om man är EBG/EBD.
Det finns en priority mellan de 2 "vanliga" passkontrollerna.Hur gör man då? Tacksam för tips då jag och familjen som flög Thai Business och har guld stod lääänge i den kontrollen sist.
Det finns en priority mellan de 2 "vanliga" passkontrollerna.
Lite OT men man behöver inte flyga first för att få "fast track" i passkontrollen om man är EBG/EBD.
Även när man flyger i THAI Business class kan man använda THAI delen av Fast track på Bangkok Suvarnabhumi flygplats.Sry - BKK
När man flyger i Business class från Bangkok (BKK) får man ibland Fast track voucher från flygbolaget. Men det hänger på om flygbolaget har Fast track avtal med flygplatsen eller inte.Söker man på Gold track BKK på *A sida så finns inte denna med. Fungerar denna verkligen med Business biljett och EBG?
Ah, låter trevligt! Ligger den efter passkontrollen på MUC?Jag rekommenderar Senator Cafe Lounge istället för vanliga loungen. Den är betydligt mindre men det finns ett bra mat och dryck där.