Det är inte säkert att det går se innan du har köpt biljetten. Har du tur kan det stå i biljettreglerna (t ex Tripmonster brukar ha en liten länk till dessa) eller om Expedia dyker upp bland sökresultaten så kan du kolla bokningsklassen där. Jag skulle säga att det är hög risk att detta är en bokningsklass som inte ger någon intjäning alls till Eurobonus.Hur ser poängintjäningen till Eurobonus ut om man bokar via momondo?
Ja, du tjänar endast Eurobonuspoäng i följande bokningsklasser: EuroBonus-partner – Thai Airways International | SASHar thai några klasser som inte ger några poäng alls?
Hur ser poängintjäningen till Eurobonus ut om man bokar via momondo? Har thai några klasser som inte ger några poäng alls?
Lite OT men 1992 flög jag till Sydney med SAS och Qantas, SAS till Singapore, ToR och det kostade 10,000kr, så med tanke på vad allt annat kostar idag jämfört med för 27 år sedan så är ju 7k ett riktigt bra pris....
Är det så bra pris generellt eller bara bra för att vara med Thai? Ingen större koll på Thai men det går ju att boka med Singapore Airlines till Auckland för ca 6.500 SEK T/R. Air China ligger på ca 6.000 SEK
Nu var det ju förvisso Australien som trådstartaren skrev vilket kanske ofta är dyrare än AKL men prisbilden känns inte 'wow' i mina ögon vad jag sett tidigare men kanske är bra pris för att vara med TG.
Och till usa kan man nu för tiden flyga för 2500kr. Man kan jämföra länder och destinationer men vissa platser är mer specifika. Australien har notoriskt dyra skatter på biljetter så därför det oftast är dyrare att flyga in och ut därifrån.
Och som redan noterat har dessa priser dykt upp en gång tidigare på året med air china och det bolaget förlorar på samtliga punkter mot Thai från hårdvara till vilken öl du ens får i eco.
Nu är jag iofs inte intressant av en vidare diskussion om dealen funkar för gemene man eller inte,utan jag la bara upp den för att jag vet att föe mig så är det en bra deal. Take it or leave it![]()
Visa mig gärna ett bokningsbart alternativ för den penningen. Flyger till AKL minst 1 gång per år men har aldrig sätt priser i den klassen.SQ för 6-6.500 SEK till Auckland
Visa mig gärna ett bokningsbart alternativ för den penningen. Flyger till AKL minst 1 gång per år men har aldrig sätt priser i den klassen.