Senaste nytt

Thai Boeing 777 med First?

Climber

Medlem
Flyger CPH-BKK på onsdag med Thai. Denna linje trafikeras ju normalt med 777-300ER utan first. Jag fick precis ett mail om seat change från 15K till 16K. Enligt de seat maps jag tittat på finns inte 16K på 777-300ER utan first, den finns dock på 777-300ER med first. Kan det vara så att dom kommer flyga denna flight med nya 777 (ska kungen ut och flyga :) ) eller är det något jag missar?
 

Jannes

Medlem
Du verkar nog ha rätt, iaf om man tittar på Aerolopa. 16J finns men 16K på den med First. Sen kan jag inte säga om det är nytt plan eller ej.
(Om du inte har oturen att få en 777-200ER)
 

JacobGBG

Medlem
Flyger CPH-BKK på onsdag med Thai. Denna linje trafikeras ju normalt med 777-300ER utan first. Jag fick precis ett mail om seat change från 15K till 16K. Enligt de seat maps jag tittat på finns inte 16K på 777-300ER utan first, den finns dock på 777-300ER med first. Kan det vara så att dom kommer flyga denna flight med nya 777 (ska kungen ut och flyga :) ) eller är det något jag missar?

Thai har förut leasat denna variant av 77w från Jet Airways. Dock osäker om så fortfarande är fallet men det skulle kunna vara ytterligare en variant.
 
Toppen