Senaste nytt

Thai Airways Airbus A380 Destinationer

Finns det någon recension på thais 380? har inte hittat någon. Däremot har jag hittat att LHR är utbytt mot SYD (Sep 13)

Jag har en halvdan på lager, ska ordna så snart jag kan. Åkte morgonflyget mellan BKK och HKG i C, men jag kunde tyvärr inte uppleva den fullt ut (baren var inte öppen så tidigt på morgonen till exempel). Återkommer!

Finns det någon recension på thais 380? har inte hittat någon. Däremot har jag hittat att LHR är utbytt mot SYD (Sep 13)

Är detta bekräftat? Jag är nämligen bokad ner till SYD efter 13:e September och det står fortfarande 747.
Expertflyer visar också 747.

Jag har flugit nya Thai F på 747 - samma som finns på A380 - och gillade verkligen kabinen. Tror inte ni blir missnöjda.

Är detta bekräftat? Jag är nämligen bokad ner till SYD efter 13:e September och det står fortfarande 747.
Expertflyer visar också 747.

Jag har flugit nya Thai F på 747 - samma som finns på A380 - och gillade verkligen kabinen. Tror inte ni blir missnöjda.

Att London ska få a380 är bekräftat enligt nedan. 1 dec ska första flygningen ske.
THAI Airways | News | Flights to Thailand from London

Har inte hört något nytt om SYD, den enda källan jag har är en australiensisk artikel i september som påstår att TG ska börja flyga A380 på SYD. Annars kan jag bara se är det den gamla konfigen på 747 till SYD (10 platser i First)

Toppen