Senaste nytt

Thai Airways 777-300 Eco sista raden. Recline?

Hafermann

Medlem
Ska göra en Thailandrunda om några månader med familjen. Vi flyger Thai 777-300ER, och tyvärr inte premiumklasser : )

Har bokat de två sista raderna (2x2 säten) eftersom jag tycker det passar för två vuxna+två barn. Kom dock att tänka på stolarna på den sista raden. Hur är reclinen där? Ingen höjdare om de knappt går att luta.

Tacksam för hjälp!

/H
 
Ska göra en Thailandrunda om några månader med familjen. Vi flyger Thai 777-300ER, och tyvärr inte premiumklasser : )

Har bokat de två sista raderna (2x2 säten) eftersom jag tycker det passar för två vuxna+två barn. Kom dock att tänka på stolarna på den sista raden. Hur är reclinen där? Ingen höjdare om de knappt går att luta.

Tacksam för hjälp!

/H
Har du kollat t ex seatguru eller motsvarande?
Airline Seat Maps, Flights shopping and Flight information- Best Airplane Seats - SeatGuru
Inte alltid de har rätt men hittar du rätt plan så brukar det stämma
 

Hafermann

Medlem
Jo, jag har kollat. Men jag upplever att det är en standard för samtliga flygbolag på de flesta modeller att de sätter "röda säten längst bak och varnar för ev sämre recline". Därav vill jag kolla om någon som suttit där med Thai ha erfarenhet att dela med sig.
 

mylabel

Medlem
Inga problem med recline alls! Samma lutning som andra stolar.
Själv tycker jag det är en av de bästa platser i Y. Du har gardin och crewseat bakom dig bara, inte en vägg
 

Voyageur

Medlem
Ska göra en Thailandrunda om några månader med familjen. Vi flyger Thai 777-300ER, och tyvärr inte premiumklasser : )

Har bokat de två sista raderna (2x2 säten) eftersom jag tycker det passar för två vuxna+två barn. Kom dock att tänka på stolarna på den sista raden. Hur är reclinen där? Ingen höjdare om de knappt går att luta.

Tacksam för hjälp!

/H

Du har valt en av de bästa platserna i kabinen. Satt där själv några månader sedan från arlanda. Samma lutning som andra rader, känns dock mer avskilt. Bättre utrymme då tredje plats saknas. Inte många som använder toaletterna bak. Samt att mat och dryck kommer först till dig.
 
Toppen