Senaste nytt

Thai Airways ändrar A380 till Boeing 777 till Frankfurt, vad göra?

ryds

Medlem
Jag har en Bokning i First med TG921 16 Dec. Så hoppas verkligen inte dom ändrar denna.
också sökt på Expertflyer och där är det fortfarande 380.
För 2 år sedan ändrade dom till 747, 1 vecka innan. Fick dock åka first. Men vill nu flyga 380 för första gången.
 

filip23

Medlem
Jag har en Bokning i First med TG921 16 Dec. Så hoppas verkligen inte dom ändrar denna.
också sökt på Expertflyer och där är det fortfarande 380.
För 2 år sedan ändrade dom till 747, 1 vecka innan. Fick dock åka first. Men vill nu flyga 380 för första gången.

Då får vi hålla lite koll tillsammans och hoppas på det bästa! jag drar ett PM om jag hör/ser någon ändring! Håller koll på expertflyer
 

Wyll

Medlem
Fick ett mail ifrån SAS nu om att jag ska kontakt dem då min bokning ändrats. Det verkar funka men är en fördröjning på några dagar.
 

Aerophobia

Medlem
Jag har en bokning med TG F BKK-LHR i mars. Mitt datum har fortfarande 380.
Jag funderar dock på om det är smartare att boka till CDG? Med 773 på linjen till LHR tänker jag spontant att dom hellre tar bort en till 380 till just LHR än till CDG vid 380-brist. Eller är jag paranoid nu? Ett annat alternativ är ju NH F HND-FRA, men det blir nattflygning med avskalad middag ombord.
Vad gör jag? Vara iskall, boka om till CDG eller köra nattflygning med NH?
 
Jag har en bokning med TG F BKK-LHR i mars. Mitt datum har fortfarande 380.
Jag funderar dock på om det är smartare att boka till CDG? Med 773 på linjen till LHR tänker jag spontant att dom hellre tar bort en till 380 till just LHR än till CDG vid 380-brist. Eller är jag paranoid nu? Ett annat alternativ är ju NH F HND-FRA, men det blir nattflygning med avskalad middag ombord.
Vad gör jag? Vara iskall, boka om till CDG eller köra nattflygning med NH?
Skulle ta rutten där det är störst chans för att få A380. 777 är en tråkig fågel.
 

Aerophobia

Medlem
Och det kan lika gärna vara så att TG, vid akut brist, väljer att plocka bort en 380:a från CDG istället för LHR då man anser att man har mer spelrum där. Jäkla TG att vara så galet oförutsägbara och konstiga.
 
Toppen