Tidigare som många här säkert vet så fick man köpa Surfpass (innan det Respass som var likt Telia Vecka Världen).
Jag köpte ett Surfpass på min förra resa vilket innebär 2GB data och standardpriser för ring/sms (15kr/min 3kr/sms) i två veckor för 299kr. Man får i aktiveringsmeddelandet info om att man kan sms:a "Surfsaldo" för att få reda på hur mycket data som finns kvar. Denna "tjänst" har jag använt flitigt när jag vart borta. Fick nu på fakturan att dom ska ha betalt för dom SMS:en...
Tänkte direkt att det måste vara fel, så jag kollar tillbaka i min samtalshistorik man kan få av telenor. Dom tog betalt för det förra gången också, inget jag tänkte på då jag redan hade "råkat ut" för ca 2000kr för samtal&sms.
VAD I H*VETE! Ringer supporten nu, 55 min kö och dom stänger om 45 min, så imorgon blir det in i en Telenor butik och fråga vad som pågår!
Telenor har jag helt tappat förtroende för. Bara för några månader sen prata jag väldigt positivt om dom. Jag har ett obegränsat abbonemang med extra "familjemedlemmar" som i sig får obegränsade abbonemang för 150kr/mån.
Märkte för två månader sen att dom lurat mig med bindningstid vilket jag märkte flera månader efter jag ingick i avtalet så inget dom kunde ta bort... Men läser nu att dom inte har någon bindningstid, måste läsa mer vad det är för isånnafall ska den avskrivas och då säger nog upp allt som har med Telenor att göra....
Ursäkta mitt rant, men att dom tog bort roamingavgifterna samma dag som jag får betala för att ha kontaktat telenor utomlands gjorde mig på dåligt humör... Däremot ser jag fram emot, om det nu är samma vilkor med surfen i EU som USA, att ha 100gb surf nästa USA resa
