Senaste nytt

Tatuera dig när du väntar på flyget

På Swedavias affärsutvecklingsenhet har man precis sabrerat en liten flaska Bernard Massard (som en utvecklare tagit med från SAS Plus) för att fira det senaste tillskottet i den ständiga kampen för att göra flygplatsen mer levande. Alla är jublande glada över att ha vunnit kampen om Salong Betong i hård konkurrens med Stockholm Skavsta Airport. Michael Storåkers är dock inte nöjd och filar redan på nästa inlägg i debatten.

Det var det roligaste jag har läst på hela dagen! Ramlade nästan av stolen när jag läste det :p

Frågan är om det är samma människor som kommer att använda den fantastiska tatueringstjänsten som dricker öl i crocs kl 0515 på ARN. Trampstamp stämpel på flygplatsen.
Mycket fördomar i tråden vilket jag kan tycka är trist. Visst kan jag också tänka tanken att det är en viss sorts människor som ”dricker frukost” men jag skulle aldrig döma någon för att denne inte uppfyller den stereotype affärsresenärens klädval eller stil.

Personligen lockar det mig inte att dricka frukost men jag gillar inte när affärsresenärerna ser sig som lite bättre än jag och synar mig från topp till tå i loungen för att jag går klädd i shorts, t-shirt och tofflor. Och tro mig, jag har blivit dömd/synad på förhand många gånger trots att jag både kör dyr bil, har private banking och ett guldkort till loungen i plånboken. Lika lite som jag skulle döma någon för att denne har kostym så förväntar jag mig respekt oavsett om mina båda ben är fulltatuerade med Disneytatueringar.

Hittade ett gammalt kort där både mina tatueringar på benen och flipflops av märket Crocs exponeras men jag kan garantera att det inte är fotat i baren på Arlanda klockan 0515.
crocs.jpg

Jag har inget emot tatueringar, men jag håller ändå med @sembl lite - vem får för sig att tatuera sig på Arlanda precis innan man ska iväg med ett flyg?

Om du håller med honom så har du väl bilden klar över vad det är för människor eller? :rolleyes:

Gick precis förbi, skulle till loungen men insåg mitt misstag och då var det lika bra att promenera hela vägen... 2 anställda och inte en kund i sikte, kanske skulle utöka min samling? Hmm...

Toppen