Senaste nytt

Tapatalk?

Hok

Medlem
Samma orsaker som @Delayed

Men ett tips till alla Tapatalk användare är att man kan ta bort "signaturen" som Tapatalk lägger till som standard.
Tyvärr kommer den tillbaka ibland när Tapatalk uppgraderas. Men det är bara att ta bort den igen.
 
Samma orsaker som @Delayed

Men ett tips till alla Tapatalk användare är att man kan ta bort "signaturen" som Tapatalk lägger till som standard.
Tyvärr kommer den tillbaka ibland när Tapatalk uppgraderas. Men det är bara att ta bort den igen.
Jag fick för mig att "signaturen" tillkom i och med det nya forumet men det kanske var en standard-inställning i Tapatalk som blev åter-defaultad. Ska försöka ta bort den (och kommer kanske spamma den här tråden för att se om det funkar).

Sent from my SM-G991B using Tapatalk
 

mha321

Medlem
Jag fick för mig att "signaturen" tillkom i och med det nya forumet men det kanske var en standard-inställning i Tapatalk som blev åter-defaultad. Ska försöka ta bort den (och kommer kanske spamma den här tråden för att se om det funkar).

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

För mig kom den tillbaka just vid nya forumet. Men den gjorde det pga att jag tog bort det gamla och lade till det nya så tapatalk lade tillbaks defaults.... Men det var inga problem att ta bort den igen - tror jag...
 

Fredah

Medlem
Jag har nyligen börjat använda Tapatalk men tycker ärligt talat att den är lite buggig. Finns det något alternativ?

Ska man betala 12kr/mån för Tapatalk VIP (för att slippa tjat om uppgradering och deras egen reklam) eller finns det lifetime/alternativ?
Är Tapatalk Pro samma app men att man slipper månadsavgiften (kostar 129kr på iOS)?

Jag betalar gärna om det ger mig ett motsvarande värde men det känns lite snårigt vad man får, hur det funkar etc.
Någon som kan rekommendera vad man ska satsa på här?
 

henke12

Medlem
Jag har kört Tapatalk men insett att mörkt läge + Safari på iOS + Adblocker är stabilast och bäst!
 

Hachans

Medlem
Jag har kört Tapatalk men insett att mörkt läge + Safari på iOS + Adblocker är stabilast och bäst!

Hur är det genom Tapatalk, är ser man även BCs egna annonser därigenom?

Kör samma upplägg som du, annonserna på forumet blir annars på tok för påträngande.
 

Hok

Medlem
Hur är det genom Tapatalk, är ser man även BCs egna annonser därigenom?

Kör samma upplägg som du, annonserna på forumet blir annars på tok för påträngande.
Jag som använder Tapatalk Pro ser inga annonser alls. Förmodar att man i gratis versionen ser Tapatalks egna annonser men inte forumets.
 
Toppen