Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

Är det några specifika frågor du tänker på?

• Vem är Paul J DeVries och Ramsey Quebin? Varför är presentationen av Paul direkt översatt från en annan hemsida?
  • Betalar dem själva för hotell och flyg som recenseras?
  • Kommer man fortsätta översätta artiklar med Google Translate?
Är väl det jag kommer på nu.

Hade också varit intressant att få Jasons syn på att förra gången det var uppe med annonser maskerade som artiklar då lovade han dyrt och heligt att det inte var förtäckt reklam. Några dagar senare var hela artikeln benämnd annons efter att Jacob och Martin var tillbaka på kontoret. Nu lovar Jason dyrt och heligt att det inte är reklam. Vad är det som har ändrats och hur kan vi lita på det denna gång?

Det skulle också vara bra att få svar på hur de ska hantera utvecklingen av siten och forumet nu när det inte finns några utvecklare kvar. Wikipost och flera andra önskemål och felanmälningar verkar inte besvaras ö.h.t.

Vi har fått ett forum att hänga på helt gratis. Ett forum där jag träffat nya vänner, resekamrater. Ett forum som optimerat mitt resande med små medel till stora höjder. Ett forum där jag får tips och råd samt kunna ta del av kampanjer för att upptäcka nya platser.
Oavsett vad intentionen är eller om det dyker upp reklam så är jag TACKSAM för att jag får vara en del av detta forum.
Trevlig helg!

• Vem är Paul J DeVries och Ramsey Quebin? Varför är presentationen av Paul direkt översatt från en annan hemsida?
Förstår fortfarande inte varför du tycker att de måste skriva en speciell presentation för businessclass.se. Vad menar du problemet med att översätta en existerande presentation ligger någonstans?

Vi har fått ett forum att hänga på helt gratis. Ett forum där jag träffat nya vänner, resekamrater. Ett forum som optimerat mitt resande med små medel till stora höjder. Ett forum där jag får tips och råd samt kunna ta del av kampanjer för att upptäcka nya platser.
Oavsett vad intentionen är eller om det dyker upp reklam så är jag TACKSAM för att jag får vara en del av detta forum.
Trevlig helg!
Just därför vore det väl otroligt tråkigt om allt försvann pga en oseriös aktör om nu detta var fallet?

Förstår fortfarande inte varför du tycker att de måste skriva en speciell presentation för businessclass.se. Vad menar du problemet med att översätta en existerande presentation ligger någonstans?

Det känns direkt o-seriöst att copy paste en introduktion. Som i skolan när man fick en uppgift. Gå nu inte och kopiera utan skriv med egna ord!

Text + bild från lemiami.com

Businessclass.se

'Paul J DeVries är en frilansande reseskribent som tidigare har arbetat för bland annat HotelChatter.com och Jaunted.com. Paul har sin bas i London, så han vet allt vad som finns att veta om stadens hotell, men håller sig också uppdaterad på allt det nya som händer på många destinationer världen runt. När han inte kollar upp nya hotell, undersöker han gärna hur flygbolagen sköter sig och vilka inflightprodukter som verkligen fungerar. Varmt välkommen!'

Presentation från NOBU'S LONDON HOTEL IS COMING TO SHOREDITCH

'Paul J DeVries is a freelance travel writer and was previously a contributing editor for HotelChatter.com. Based in London, he knows the city’s hotel scene inside out, while also covering the latest in destinations around the world. When not checking out a new hotel, he checks in on the airlines and inflight products that get you there.'

"Varmt välkommen" var ju adderat :)

Skämt åsido, jag tycker faktiskt att ni alla överreagerar. Skärpning.
Framsidan kan man som redan nämts enklast strunta i, och i forumet är det v användare som gemensamt sätter agendan, faktiskt. Om vi bidrar med det vi kan så blir det genast bättre (själv skulle jag direkt anmäla mig som wiki-postansvarig för Ukriainan Airways, samt kryssningsbåtarna till Åland, om möjligheten fanns)

Toppen