JensE skrev:Jag har under mina 2 år som BA gold fått exakt 0 opups.. så dina chanser är ungefär lika stora ;-)Klicka för att utvidga...
Jag sitter väldigt sällan i annat än CE eller CW/F så det kan förklara min dåliga statistik också.henrik l skrev:Har två resor till HKG per år och som guld skulle jag vilja säga att jag har blivit uppgraderad på ett av fyra ben. Nu senast i torsdags på en proppfull A380 från WT+ till CW. Ligger nog även något i den där "prova på algoritmen" som det ryktas om, under föutsättning att planet är fullt. Första resan som guldkortsinnehavare uppgraderad från WT till F (ja den är osannorlik, men inträffade i slutet av juni för några år sedan). Första resan med betald CW long-haul, uppgraderad till F på utvägen.Klicka för att utvidga...
gusten skrev:Installerad i 01A på BA771. Ser fram emot en resa till BOM. Premiär för mig i en 777 blir det och tre nätter på Oberoi Mumbai.Då gör det mindre att det blir en hel del jobb både i luften och på marken.Have a Businessclass day!Klicka för att utvidga...
EBGGOT skrev:Tell us! Vad hände? Du var väl bokad i CW?Klicka för att utvidga...
pep skrev:Til lykke,Homer- du skriver ikke om du har BA status? Hvad er dit "trick"?Klicka för att utvidga...