Senaste nytt

Tack BA! (gratis uppgradering)

Storsteffe

Medlem
Om man försöker köpa upp sig till C när denna är full så hamnar man troligtvis på nån trevlig lista på personer som BA anser är av intresse för framtiden, det är den logiska förklaringen men kan ju iofs vara ren slump oxå ;)
 

pep

Medlem
Om man försöker köpa upp sig till C när denna är full så hamnar man troligtvis på nån trevlig lista på personer som BA anser är av intresse för framtiden, det är den logiska förklaringen men kan ju iofs vara ren slump oxå ;)

Jeg tror du har ret! Man har angivet seriøs interesse, i dette tilfælde endda fået afslag på at købe en opgradering!
 

NotRyan

Medlem
eller dom riktiga svårbehandlade "CX First Class Syndrome", "LH First Class Syndrome", "SQ First Class Syndrome", "NH First Class Syndrome.

Doktor Senator. Jag har hittat och bokat en plats med NH i F mellan MUC och NRT. Jag kan absolut inte få denna ur huvudet, suget efter denna är starkare än nästan allting annat. Dessutom har jag hemresan i TG F BKK-CDG med 380. Finns det någon bot för mig?
 

Senator

Moderator
Doktor Senator. Jag har hittat och bokat en plats med NH i F mellan MUC och NRT. Jag kan absolut inte få denna ur huvudet, suget efter denna är starkare än nästan allting annat. Dessutom har jag hemresan i TG F BKK-CDG med 380. Finns det någon bot för mig?

Nej, tyvärr finns ingen behandlingen. Tyvärr är inte (än) dödligheten väldigt hög
 

gusten

Medlem
Vad är chansen att kunna tjata upp sig gratis från C till F på BA? Skall en tur till BOM i nästa vecka och det skulle ju vara smaskens att få sitta längst fram och njuta fröjderna där..:cool:
 

fcx

Medlem
Vad är chansen att kunna tjata upp sig gratis från C till F på BA? Skall en tur till BOM i nästa vecka och det skulle ju vara smaskens att få sitta längst fram och njuta fröjderna där..:cool:

Sannolikheten är något lägre jämfört med att Ryanair skulle införa fri servering ombord, Norwegian skulle komma fram i tid och SAS skulle flytta all longhaul till Arlanda.
 
Toppen