Senaste nytt

Tack BA! (gratis uppgradering)

Uppgraderad från WT+ till Club World på BA193 Heathrow-Dallas. Nu har jag fått mer OpUps under 8 månader med BA än 15 år med SAS.

BAEC Silver, och flyger Club World hem.
 

EBGGOT

Medlem
Installerad i 01A på BA771. Ser fram emot en resa till BOM. Premiär för mig i en 777 blir det och tre nätter på Oberoi Mumbai.
Då gör det mindre att det blir en hel del jobb både i luften och på marken.

Have a Businessclass day!


Tell us! Vad hände? Du var väl bokad i CW?
 

AABack2ARN

Medlem
Har väl under åren fått ett antal uppgraderingar med BA (troligen tack vare mitt oneworld Emerald-kort). Främst till WTP från WT och i något fall från WTP till Club World. Kanske 5 uppgraderingar mellan Stockholm och London (men då ofta på biljetter bokade i Y).

Helt ok utdelning tycker jag
 

gusten

Medlem
Vid check-in i BOM erbjöds man uppgradering till F för GBP400. Nappade inte på det, men enligt uppgift gär de platserna åt snabbt. Tycker BA's Club World kabin är "sådär" jämfört med vissa andra. Ogillar att åka baklänges och dessutom har man från ett aisle säte ingen utsikt alls, vilket jag tycker är trist vid landning. Stolen är inte någon höjdare - det där att fälla ner en pall framför för att få lie-flat är ingen höjdare. Gillar däremot BA's service skarpt och personalen var som oftast utmärkt hela resan igenom.
 

Homer

Medlem
Det hände igen och igen …

Uppgraderade, 2 personer, från Premium Eko till Business mellan LHR-HKG,
sen blev vi även uppgraderade på returresan!
Månaden innan hade vi blivt uppgraderade från Business till First mellan LHR-LAS,
så 3 uppgraderingar för 2 personer på 1 månad. :)
 
Toppen