Sir Karlsson
Medlem
De flesta OKQ8 mackarna har "Starbucks on the go" bla Tornby men om checkarna funkar där vet jag inte.Behövs inte! Ge dom till första bästa du möter på Gullmarsp istället. Vi har inget Starbucks där jag bor
De flesta OKQ8 mackarna har "Starbucks on the go" bla Tornby men om checkarna funkar där vet jag inte.Behövs inte! Ge dom till första bästa du möter på Gullmarsp istället. Vi har inget Starbucks där jag bor
De nya reglerna för personalen som svarar är att de absolut inte får söka leg för leg.Reglerna säger ju bara att man måste åka rimligaste vägen. ARN-FRA-MEX är högst rimlig väg.
Bara behålla lugnet och HUACA.
I ditt fall är ju resan i närtid så en schemaändring är ju inte trolig. Dom borde vilja att du spenderar EB. Weird.
Där om tvistar de lärda...De nya reglerna för personalen som svarar är att de absolut inte får söka leg för leg.
Detta har samtliga 7 st svarat idag så det är helt klart implementerat ordentligt
Men jag ger mig inte![]()
Antigentest som får vara max 24 timmar gammalt krävs för att ha transfer på CPH.någon som vet om man behöver ett PCR test när man har transfer i CPH från Tyskland till Sverige?
Hittar två olika besked