Senaste nytt

Tävling! Skriv en reserapport - vinn en årsprenumeration på fina resetjänster!

2:a plats i BusinessClass.ses reserapportstävling 2011: Italien x 2 (del 1) sommaren 2011

Juryns motivering för den utomordentliga andraplatsen:

En välkonstruerad, välinformerad och väl genomarbetad text med väl valda bilder som förklarar vardagliga händelser med stil.

Stort grattis till David Granström!

1:a plats i BusinessClass.ses reserapportstävling 2011: Resa med All Nippon Airways, Thai Airways & Lufthansa i First: ARN-MUC-NRT-BKK vv

Juryns motivering för vinnarbidraget:

En välskriven och väldokumenterad reserapport med mycket humor, glädje och glamour. Det spektakulära innehållet gör att det kittlar ordentligt i resetarmen.

Stort grattis till rob74 som vinner en årsprenumeration på fina resetjänster!

Tackar och bockar för detta!!! :)
Bra start på helgen, efter en dag som började rätt kaotiskt med några decimeter snö på och runt bilen.

rob74, du får fundera på vilket pris du vill ha. Det finns som sagt två alternativ.

Fundera några dagar så kan vi fixa det praktiska i veckan.

Grattis Rob74!

Följde ditt äventyr i "realtid" när du la upp reserapporten. Upptäckte dock nu att du lagt till en del bilder sen dess, så jag får väl läsa om den igen :)

Grattis Rob74!

Följde ditt äventyr i "realtid" när du la upp reserapporten. Upptäckte dock nu att du lagt till en del bilder sen dess, så jag får väl läsa om den igen :)

Tack, vicce! :)

jag hade lite problem med bilderna under arbetets gång. Flertalet av dem försvann medan jag höll på att editera rapporten. Fick lägga in bilderna manuellt när allt annat var på plats. I övrigt har jag inte adderat något efter deadline för tävlingen.

Tack, vicce! :)

jag hade lite problem med bilderna under arbetets gång. Flertalet av dem försvann medan jag höll på att editera rapporten. Fick lägga in bilderna manuellt när allt annat var på plats. I övrigt har jag inte adderat något efter deadline för tävlingen.

Jag läste ju rapporten innan deadline för tävlingen, så har du ändrat innan det så får jag läsa om allt. Men jag kommer läsa igenom den lite fort oavsett så jag får en text till bilderna.

Toppen