Senaste nytt

TÄVLING +Ny SAS rea (boka senast 21 April 2015)

Jag testade att klicka random och då blev tiden ungefär 1 sekund så antingen har du spelat 1000 gånger i brist på annat och till slut fått 3 av 3 eller så har du prickat in en rejäl dos tur direkt men att du hann läsa frågorna och fick 1.65, hahaha!
Gjorde om tävlingen bara för att testa vad min tid skulle bli utan att chansa och lyckades få 2,45 på tredje försöket. Verkar helt enkelt som att vissa är snabbare än andra!

Gjorde om tävlingen bara för att testa vad min tid skulle bli utan att chansa och lyckades få 2,45 på tredje försöket. Verkar helt enkelt som att vissa är snabbare än andra!

Hade priset varit värt något så hade jag fixat en tid under 1 sekund genom att gneta och sitta vid en stationär dator men nu var det ju bara ekonomiklass med SK så då fortsätter jag hellre kolla på Friends på Netflix. ;)

Kunde inte priset varit 20.000 i kontanter så man kunde bokat QR C för två personer istället? :p

Det verkar som om det går att göra tävlingen flera gånger och registrera sin bästa tid.
Det står ingenting om att man kan registrera flera tider, enbart att man inte får använda sig av flera email adresser...
Hur som helst, första registrerade tid hamnade på 2,8 sek, andra på 2,4... nånting och bästa på 2,15.
Hoppas att det duger till något. :)

Usch, vad tävlingsmänniskan i en vaknade trots lite vinst och kort om tid att använda den.
Fick ner det till 1.56, men man har ju ingen aning om vad frågan är då... enbart vad som verkar vara rätt svar.

Toppen