Senaste nytt

Systemfel och Iphone problem med sas hemsida

Tack för era tips! Ringde sas-guld-supporten inatt och de gjorde en preliminärbokning som jag sedan kan få applicerad vouchern på under måndagen. Ska hänga på låset vid 9. Ska också pröva att nollställa cookies för utnyttjande av voucher två. Problematiskt att sas-it inte har fullt fungerande system för basala ting.

Jag kan inte längre boka SAS i deras app. Inte heller när jag använder iPad och går till hemsidan. Tråkigt för SAS, men det ska bli kul att testa KLM och jag hoppas, hoppas likaså kul att testa Norwegian .

5E9E6EF8-7525-422D-96A7-53AEE30F6D78.png 244382B9-6496-4027-A267-785486779862.png

Det verkar ha varit tillfälligt. Jag upplever inte de problemen när jag testar vare sig i appen eller hemsidan.

Jag kan inte längre boka SAS i deras app. Inte heller när jag använder iPad och går till hemsidan. Tråkigt för SAS, men det ska bli kul att testa KLM och jag hoppas, hoppas likaså kul att testa Norwegian .

Visa bifogad bild 106749 Visa bifogad bild 106750
Har du provat flera olika webbläsare på ipaden? Om du gjort det, har du provat att aktivera en VPN bara för att se om ditt ip/location på något sätt är upphov till dina problem?

Funkar det på en ”vanlig” dator från samma ip? Är du i inloggat läge eller ”anonymt”?

Jag förutsätter att du har tvångsavslutat SAS-appen och sen öppnat den igen? Det kan ju behövas då och då.....
Ett antal gånger den senaste månaden. Senaste versionen.

Har du provat flera olika webbläsare på ipaden? Om du gjort det, har du provat att aktivera en VPN bara för att se om ditt ip/location på något sätt är upphov till dina problem?
Funkar det på en ”vanlig” dator från samma ip? Är du i inloggat läge eller ”anonymt”?
Provat från olika ip-nr, ja. Funkar på vanlig dator. Ingen skillnad inloggad/ej inloggad på ipad.

Det var ju en lite tråkig attityd. Det hjälper på så vis att det kan tyda på att felet kanske trots allt inte är hos SAS, utan i din ände och att det sålunda är värt att felsöka lite ytterligare (vilket är vad folk i den här tråden försöker hjälpa dig med).
Jag har redan tillämpat alla tips. SAS’ egen app säger att felet ligger hos dem. Jag skriver i tråden eftersom SAS läser den. Men du påstår att allt är mitt fel? Lite tråkig attityd, @Nander

Toppen