Senaste nytt

Sydney-Stockholm mars 2023

Aleksander

Medlem
Hej!

Long time no see, men nu är det dags! Planerar att besöka Sverige i början på mars och tänkte försöka få användning av lite EB-poäng.

• Varifrån vill du börja din resa? Sydney
  • Var är din destination? Stockholm
  • Typ av resa? Enkel resa
  • När vill/behöver du resa ut? 8:e mars + 14 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 1
  • I vilken kabinklass? Business class
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Allt inom Star Alliance, förutom Air India
  • Vad är din budget? (per person) 83.000 Poäng + 2-4-1 Voucher
  • Vad är det viktigaste för dig? Bra produkt
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Uppskattar all hjälp som kan fås!

Australien (Sydney) tillhör Stillhavsområdet i SAS bonus charts vilket betyder att en resa dit i business (om du råkar få tag på några biljetter) kostar 275 000 poäng = 137 5000 poäng med 2-4-1.

Vad är viktigast för dig – att resa till Sydney överhuvudtaget eller att resa dit i Business?

Australien (Sydney) tillhör Stillhavsområdet i SAS bonus charts vilket betyder att en resa dit i business (om du råkar få tag på några biljetter) kostar 275 000 poäng = 137 5000 poäng med 2-4-1.

Vad är viktigast för dig – att resa till Sydney överhuvudtaget eller att resa dit i Business?
Otroligt nog klarar han faktiskt gränsen då han söker en enkelbiljett.
500 poäng över till att köpa något kul för sen!

Yes, men det är enkelbiljett jag söker så om jag inte missminner mig klarar jag mig ganska så precis!

My apologies, sir.

Kan kamma igenom diverse verktyg senare idag och återkoppla ifall det dyker upp något intressant.

Men samma fråga kvarstår – economy hittar vi direkt, är business ett måste för att du ska kunna åka iväg mot Stockholm?

My apologies, sir.

Kan kamma igenom diverse verktyg senare idag och återkoppla ifall det dyker upp något intressant.

Men samma fråga kvarstår – economy hittar vi direkt, är business ett måste för att du ska kunna åka iväg mot Stockholm?
Ingen fara! Vore oerhört tacksam för det! Japp det skulle jag säga att det är, försöker slå två flugor i en smäll genom att använda poängen till Stockholm för att sedan flyga Qantas tillbaka för att behålla guld hos dem.

1667914435365.png

1667914362723.png

Kanske inte heeeelt 100% supersmidig men skulle ju eventuellt kunna fungera!

Verkar som att utgå från SYD är väldigt, väldigt svårt i BIZ, men från MEL finns det gott om tillgång till BKK med Thai.

1667915482807.png

Annat exempel om du vill komma iväg lite tidigare och glida runt lite i Paris innan flighten hem :)

Toppen