simon_says91
Medlem
Haha eller hur!Hoppas hoppas hoppas på floodgate i helgen när SWISS byter till Amadeus!
Haha eller hur!Hoppas hoppas hoppas på floodgate i helgen när SWISS byter till Amadeus!
Det är jag väl medveten om men använder KVS tools för att söka awards och då bör väl rimligen systemet visa att F awards finns?
men på returen, när du anländer i F?![]()
Att få möjligheten att ta en sådan här bild hade jag kunnat betala en del för...![]()
(Foto: SWISS)
Beroende på hur mycket tur (otur) du har, kan du ta sådan foto också.Att få möjligheten att ta en sådan här bild hade jag kunnat betala en del för...![]()
Lite OT: Hur är det med access till Terminal E och nya senatorloungen? Jag ska åka SAS från Terminal A (tror jag?).Tyvärr inget loungebesök den 21:e, vi talar om transit på 35min som är MCT![]()
Officiellt har du access då det inte finns några publicerade regler som hindrar dig från att åka dit (givet att du har ett normalt Schengenpass). I praktiken skulle jag bli oerhört förvånad om de släpper igenom dig vid passkontrollen innan tåget.Lite OT: Hur är det med access till Terminal E och nya senatorloungen? Jag ska åka SAS från Terminal A (tror jag?).
Nio beställda hitills.Hur många B777 har Swiss beställt? Skall A330/340 bytas ut?