Senaste nytt

Swiss First London–Nordamerika under 22 000 kr

Pyjamasen var riktigt skön. Kommer inte ihåg vad märket hette men den var i mjuk, ganska tunn, i bomull. Även om jag knappt sov något på flighten så bäddade jag upp i ca 1.5 timme. Någon som slog mig var att temperaturen i kabinen var perfekt. Ofta brukar det vara för varmt och är det inte det så är det för kallt. Kanske de nya planen har bättre värmesystem.

Necessären var väl så där men innehöll bra grejor. Inget att skriva hem om.
Härligt!! Swiss pyjamas är den skönaste jag har provat.

Inte illa. Zimmerli är ett schweiziskt företag med riktiga kvalitetsprodukter.

Då får man väl övergå till att smörja in händerna med denna exklusiva La Prairie handkräm istället för att pimpla champagne. Hur många rundor behöver man gå på toan för att göra av med en behållare med handkräm....? (Skämt åsido)

• Gilla
Reactions: Gus
Såhär såg det ut i morse när jag startade min resa från Centrala London.. Jag bokade upphämtning..

0135ac75db3d5e08ddd44d8e2b5090c8.jpg

226bd6c1522b63228389a973bc6defc4.jpg

Kan man bara boka upphämtning till startflygplatsen (LHR) eller kan man istället t.ex.boka den till ZRH-flygplats om man har en längre transit med övernattning där?

• Gilla
Reactions: Gus
Kan man bara boka upphämtning till startflygplatsen (LHR) eller kan man istället t.ex.boka den till ZRH-flygplats om man har en längre transit med övernattning där?

Gäller 50 miles från LHR eller LCY..

På väg i en Dial 7 in till Manhattan. Swiss får 9/10 idag. Mer om detta senare.

Men kvinnan som kör Meet and Greet på JFK får 11/10. Tredje gången jag har anlänt JFK i F och hon har varit där. Det tog under 25min från öppnat dörr till Dial 7 med en väska som inte var den snabbaste på bandet, men det var tusentals resenärer i ankomsthallen som vi bara gled förbi. Hon är suverän: det var vi två samt en HON.. Grymt!

Toppen