Senaste nytt

Swiss First London–Nordamerika under 22 000 kr

Trevliga bilder Jonas!

Va bra att du var så nöjd med din flight. Nu ser jag ännu mer fram emot mina kommande flighter.

Necessären ser inte så speciell ut. Det var ingen Rimova eller Tumi antar jag.

Hur var det med pyjamas. Fick du någon och i så fall var den skön och av bra kvalitet?

• Gilla
Reactions: Gus
Trevliga bilder Jonas!

Va bra att du var så nöjd med din flight. Nu ser jag ännu mer fram emot mina kommande flighter.

Necessären ser inte så speciell ut. Det var ingen Rimova eller Tumi antar jag.

Hur var det med pyjamas. Fick du någon och i så fall var den skön och av bra kvalitet?
Pyjamasen var riktigt skön. Kommer inte ihåg vad märket hette men den var i mjuk, ganska tunn, i bomull. Även om jag knappt sov något på flighten så bäddade jag upp i ca 1.5 timme. Någon som slog mig var att temperaturen i kabinen var perfekt. Ofta brukar det vara för varmt och är det inte det så är det för kallt. Kanske de nya planen har bättre värmesystem.

Necessären var väl så där men innehöll bra grejor. Inget att skriva hem om.

• Gilla
Pyjamasen var riktigt skön. Kommer inte ihåg vad märket hette men den var i mjuk, ganska tunn, i bomull. Även om jag knappt sov något på flighten så bäddade jag upp i ca 1.5 timme. Någon som slog mig var att temperaturen i kabinen var perfekt. Ofta brukar det vara för varmt och är det inte det så är det för kallt. Kanske de nya planen har bättre värmesystem.

Necessären var väl så där men innehöll bra grejor. Inget att skriva hem om.
Swiss använder väl Van Laack eller har de bytt?

Jag vill påpeka att innehållet i necessären är mycket bra, och personligen tycker innehållet är viktigare än hur själva necessären ser ut.

Både Lufthansa och Swiss använder La Prairie både i necessären och på toaletten. Fråga @vega vad hon tycker om detta

T.ex insåg jag att handkrämen på toan ligger på 1 800kr på stan i Stockholm.. Fina saker..

Last edited:
  • Gilla
Toppen