Senaste nytt

Swiss business award, vad gäller?

wayfarer

Medlem
Vi ska åka ARN-ZRH-LHR med Swiss i I-klass och nu undrar jag om någon vet vad som egentligen gäller? Enligt Mina bokningar på SAS hemsida får man inte ha någon kabinväska, bara en underseat bag, och dessutom mat och dryck bara till försäljning. Kan det verkligen vara så illa? Har aldrig åkt med Swiss tidigare.
 
Vi ska åka ARN-ZRH-LHR med Swiss i I-klass och nu undrar jag om någon vet vad som egentligen gäller? Enligt Mina bokningar på SAS hemsida får man inte ha någon kabinväska, bara en underseat bag, och dessutom mat och dryck bara till försäljning. Kan det verkligen vara så illa? Har aldrig åkt med Swiss tidigare.
Tror den visar fel i appen, inte helt säker dock. Men det viktiga är att det är obegränsat med Duval Leroy ombord. SWISS är mycket duktiga i att se till att glaset aldrig är tomt..!
 

Iron

Medlem
Haft samma fråga på väg till usa som forumet här korrekt avfärdade. Inga frågor o inga problem under resan. Uppdaterades vid annat tillfälle när jag ringde in för att lägga till golfbag på Swiss. Fjäder i hatten till SAS där detta är mycket smidigt i jämförelse.
 
Toppen