Förra året var han "rapportförfattare" på WSP runt fackets påverkan på arbetslösheten 9 av 10 förlorare utan facket | KollegaKan han som figurerar i artikeln kalla sig flygplatsexpert kan du utan att rodna kalla dej byggexpert. Hela resonemanget är lustigt.
Om tre byggare bygger tre hus på tre dagar, hur många hus bygger fyra byggare på fyra dagar?Nu är jag ingen byggexpert, men tycker det här var lite lustig uträkning
"
Enligt Tore Englén kan man jämföra med Hammarby Sjöstad, där det tog cirka 20-30 år att få klart drygt 12 000 bostäder.
– Med samma bostadsbyggnadstakt som i Hammarby Sjöstad tar det 100 år."
Har bott i den här stan i över 20 år och den här fråga har diskuterats varje år, mer hett inför val. Det är ju olika färger på regeringen och Stockholm oftast och staden tjänar ju pengar på att hyra ut ett rätt stort område i centrala staden. Har inget med Arlanda och göraför Stockholms bostadsbyggande, och den ska skötas på kommunal nivå, inte regeringsnivå.
Hyran är 1 kr.Har bott i den här stan i över 20 år och den här fråga har diskuterats varje år, mer hett inför val. Det är ju olika färger på regeringen och Stockholm oftast och staden tjänar ju pengar på att hyra ut ett rätt stort område i centrala staden. Har inget med Arlanda och göra
Nej den är 1 kr och 5 kr per passagerare.Hyran är 1 kr.
Det är ju lite som när jag handlar hem onödig teknik till hushållet. Det är ett annat fack i plånboken det inhandlas från.Stäng Bromma men bygg flygplatser i Vietnam!
Sweden to invest $2 billion into airports growth in Vietnam
Ja politik verkar gå bra här, lite konstigt kvalitéDet är ju lite som när jag handlar hem onödig teknik till hushållet. Det är ett annat fack i plånboken det inhandlas från.