Senaste nytt

Super Bowl 50 - Har vi någon forum medlem på Levi Stadium ikväll? Och vilka vinner Super Bowl 50?

Jag som startade tråden tycker (lite djävulskt och anti etablissemanget, sticka ut från normen osv.) att det blev riktigt kul hur det spårade.
o_O:D Ser ut som att @Senator har samma feeling som mig själv. :rolleyes:
Men jag har full förståelse för principen och tackar ödmjukast @palmen att du startade en ny tråd. Fick lite inspiration där...
Med anledning av detta tänkte jag starta en tråd "Boka resa till Australien för att se sportevenemang" då jag är ett stort fan av Aussie Football (AFL) och ett ännu större Geelong Cats fan. Anser att AFL är klart mer manligt än både rugby och AFL.
Dock älskar jag feelingen i AFL medan i rugby står storväxta karlar och kramas och när det blir fart så måste de passa bollen bakåt...

Sorry! Nu spårade det igen! ;)

GO BRONCOS! Och grattis Manning!
@lowflyer Riktigt nice och djävulskt avis! :)

Såg inte tråden förrän nu, men jag och en kompis såg matchen live.

Bokade en 2 för 1 resa med American Express dit för typ 8 månader sedan. Och har sedan dess jagat biljetter till matchen.
Och 2 veckor innan fick vi klart med biljetterna.

Hotellpriserna var helt galna, ett 4stjärnigt mitt i centrum fanns för 91000 för 3 nätter. Vi hittade ett hyfsat centralt hotell för 3000/natt. Hade bokat twin beds men fick EN fullsize bed (135 cm) fick knappt plats med en extrasäng i rummet.

De hade nere vid vattnet byggt upp Super Bowl city där det var gratiskonserter, man kunde träffa spelare köpa souvenirer etc. den stängde vid 16.00 en dag pga av att det var för mycket folk.

Matchdagen åkte vi 08.00 från hotellet och tog ett speciellt tåg för super bowl ner till Santa Clara och var väl framme vid 10.20 och redan då stod det 10 tusentals människor i kö för att komma in. Matchen började 15.30.

Levis stadium är världens smartaste arena med fritt Wifi (det laddades upp och ner 10 Terabyte under matchen via det nätet). Man kan via en app beställa öl/mat som levereras till sin plats.

Var inte hemma förrän 23.30 på kvällen men jag det är den absolut största upplevelsen jag varit med om.

På hemresan lyckades vi uppgradera med poäng till business när vi checkade in, var första gången jag flög business med SAS och det var ett mycket positiv upplevelse.

Sitter och funderar på om det blir Houston nästa år och SB 51 :)

Attachments

• 20160207_153915.jpg
    20160207_153915.jpg
    183,2 KB · Visningar: 172
  • 20160207_192350.jpg
    20160207_192350.jpg
    171,6 KB · Visningar: 165
Såg inte tråden förrän nu, men jag och en kompis såg matchen live.

Bokade en 2 för 1 resa med American Express dit för typ 8 månader sedan. Och har sedan dess jagat biljetter till matchen.
Och 2 veckor innan fick vi klart med biljetterna.

Hotellpriserna var helt galna, ett 4stjärnigt mitt i centrum fanns för 91000 för 3 nätter. Vi hittade ett hyfsat centralt hotell för 3000/natt. Hade bokat twin beds men fick EN fullsize bed (135 cm) fick knappt plats med en extrasäng i rummet.

De hade nere vid vattnet byggt upp Super Bowl city där det var gratiskonserter, man kunde träffa spelare köpa souvenirer etc. den stängde vid 16.00 en dag pga av att det var för mycket folk.

Matchdagen åkte vi 08.00 från hotellet och tog ett speciellt tåg för super bowl ner till Santa Clara och var väl framme vid 10.20 och redan då stod det 10 tusentals människor i kö för att komma in. Matchen började 15.30.

Levis stadium är världens smartaste arena med fritt Wifi (det laddades upp och ner 10 Terabyte under matchen via det nätet). Man kan via en app beställa öl/mat som levereras till sin plats.

Var inte hemma förrän 23.30 på kvällen men jag det är den absolut största upplevelsen jag varit med om.

På hemresan lyckades vi uppgradera med poäng till business när vi checkade in, var första gången jag flög business med SAS och det var ett mycket positiv upplevelse.

Sitter och funderar på om det blir Houston nästa år och SB 51 :)
Sweet, grymt avis!!

Fantastiskt! Jag är sjukt avis eftersom det var en dröm i ett par år att åka iväg och se SB50.
Ursäkta mitt språk men... FAN VAD COOLT!
Hoppas att du lägger upp en reserapport om era upplevelser och en massa bilder. :)

Välkommen till BusinessClass.se förresten.
Grym start! :D

Avundsjukan vet inga gränser! Otroligt nice med Super Bowl!!!!
Brukar försöka åka på någon NFL match i London varje år och ser alltid nån match på plats i USA när jag är där.... men Superbowl har jag inte ens vågat drömma om! Mer bilder tack om möjligt!
MVH,
Johan

Toppen